Werkschependag 2005

Mensen, even voor de duidelijkheid........
Hoek van Holland was een grapje van mij.
Ik bedoelde daar de Noordzee en de Waterweg mee.

En er zijn maar heeeeeeeeeeeeel erg weinig mensen die met hun modelbootje de branding van de Noordzee willen trotseren.
Ook wordt het heeel spannend als je in de Waterweg aan het varen bent en er komt een 1:1 bootje voorbij.....

enterprise.jpg

Foto van de site van de hmbc

ciao, Ronald

Heren,

Wat is erop tegen om ook eens een keer naar het hoge noorden te gaan, in mijn geval niets, we kunnen nu eenmaal het niet iedereen naar zijn zin maken, laten we gewoon naar het noorden afreizen, volgend jaar weer in het midden van ons kikkerlandje en het jaar daarop richting zuiden.... zo heeft iedereen het een keer bij zijn voordeur. :roll: :P lijkt mij een eerlijke verdeling.

Tom Boere

Ik vind het best, je moet tenslotte wat over hebben voor je hobby nietwaar.

En beschouw het tevens als een leuke dagtrip, kom je ook eens ergens waar je normaal niet dagtripje zou maken.

Moar dij Grunnegers binn d'r ook nog hé!!
Of nait Luit?? je bent echt van alles wat hé! een Groningen met een Friese naam die in Drenthe woont! Gaat lekker!!

Arnold

Tom Boere zei:
Heren,
...laten we gewoon naar het noorden afreizen, volgend jaar weer in het midden van ons kikkerlandje en het jaar daarop richting zuiden....

Het is maar goed dat we niet in Deutschland wonen!
Stel; een persoon uit Hamburg organiseerd een werkschependag, en je zal zelf maar in Munchen wonen.... :cry: :wink: :roll:

Greetings,
Luit

bombarst zei:
Moar dij Grunnegers binn d'r ook nog hé!!
Of nait Luit?? je bent echt van alles wat hé! een Groningen met een Friese naam die in Drenthe woont! Gaat lekker!!

Arnold

Tsja... wat kinst er aan douwn, het is nou ainmoal zo.
Mor ik blief altied Grunninger!
"want mien toentje, mien toentje, ja dat mis ik nait geern..."

Greetings,
Luit

:music: Go Ede,Go Ede, Go Ede!!!!

Maar alle gekheid op een stokje, laten we maar weer verder gaan met de echte vraag: waar zijn we 5 mei volgend jaar!!

Arnold

Waar zijn we op 5 mei?

Nou,

NIET in Twente. :cry:

De modelbouw vereniging die ik had aangeschreven heeft moeten bedanken omdat ze het water deelt met een natuurzwembad, en dat is dan open.
M.a.w. dit mag slechts beperkt gebruikt worden.

Grunn' is wat mij betreft ok (voor mij valt de afstand wel mee :wink: )

Wim

Hoi Allemaal,

Ok, er valt er dus weer één af :( . Kortom het lijstje is nu;

In Appingedam kunnen we in ieder geval terecht.

In Valkenburg kunnen we ook terecht, maar we zijn dan wel even afhankelijk van de gemeente die nog een vergunning moet verlenen.

Nieuwegein en Twente gaan niet door.

Er zijn dus nog twee mogelijkheden, één helemaal in het noorden en één helemaal in het zuiden :? . Lijkt mij zo langzamerhand tijd worden voor een polletje :) , of zijn er nog andere verenigingen die werkschependag 2005 voor hun rekening willen nemen?????

Groetjes Danny.

Hoi,

Ik durf wel een weddenschap aan te gaan over de uitslag van de poll.
Dus dat wordt de benzine tank "weer" tot de nok vullen, en een lunchpakketje mee voor onderweg :cry:

Kunnen we niet gewoon doen, wie het het eerste voor mekaar had :wink: :lol: .
Volgens mij was deze onderstaande quote het eerst!!!
bombarst zei:
Vaargroep Ekenstein ontvangt jullie met open armen!!!
Bestuur van de club heeft lange vergaderingen hierover gehad, en heeft toegestemd!! :banana: :banana: :banana:

Terrein clubhuis etc zijn beschikbaar voor het organiseren van de Werkschependag 2005! :proost: :music:

Arnold

Greetings,
Luit

hallo

ik begin stilletjes aan gek te worden hoor

kan dat dan nog kwee nie

een datum en geen water da word moeilijk varen

voor mij is het goed zolang we niet de wereld af kukkelen

maar schit wel ff op want zonder water kan ik dien datum niet vrij houden hier in belgië

groetjes raf

Luit zei:
Kunnen we niet gewoon doen, wie het het eerste voor mekaar had :wink: :lol: .
Volgens mij was deze onderstaande quote het eerst!!!
bombarst zei:
Vaargroep Ekenstein ontvangt jullie met open armen!!!
Bestuur van de club heeft lange vergaderingen hierover gehad, en heeft toegestemd!! :banana: :banana: :banana:

Terrein clubhuis etc zijn beschikbaar voor het organiseren van de Werkschependag 2005! :proost: :music:

Arnold

Greetings,
Luit

Dan zoek ik hier in het zuiden van ´t land wel een vaarplasje voor werkschependag 2006, 2007, 2008, 2009.

Dan weet ik zeker dat ik de eerste ben en het dus hier gehouden word. :P :?

He mannen:....RUST!!!!!

Laten we niet al te overhaast beslissingen nemen. En zeker niet onder druk van uitlatingen van mensen.
In het begin van dit verhaal heb ik geroepen dat er vereningen zijn die zaken nog in het overleg moeten gooien, enzovoorts.
Even de stand van zaken:

* Werkschependag is op 5 mei.
* Dat is nog 4 en een halve maand te gaan.
* Tijd genoeg voor Valkenburg-aan-de-Geul om vergunningen te regelen.
* We hebben twee locaties. Een luxe probleem dus.
* Geen reden tot paniek; Ook voor Raf niet, want de werkschependag gaat zeker door.

Ik stel het volgende voor:
Even 'time-out' tot 01-01-05: wellicht zijn er nog nieuwe ontwikkelingen in Limburg, Appingedam of elders.
Op 01-01-05 een stemming houden en op grond van die uitkomst besluiten of we noord- of zuidwaarts gaan. (van mij uit gerekend dan :wink:)
Mij maakt het weinig uit, het is allebei een behoorlijk eind, maar dat heb ik er wel voor over.
En op het moment dat we naar de ene uithoek gaan, maken we een principe-afspraak dat de werkschependag volgend jaar in de andere uithoek is. (Mits een vereniging zich daartoe bereid verklaart)

Hoi Allemaal,

Ik heb even geprobeerd om de boel in goede banen te leiden, maar zo zie je maar dat kan je beter aan de echte moderators overlaten :D ( :wink: ).

Groetjes Danny.

Forrest zei:
Dan zoek ik hier in het zuiden van ´t land wel een vaarplasje voor werkschependag 2006, 2007, 2008, 2009.

Dan weet ik zeker dat ik de eerste ben en het dus hier gehouden word. :P :?

Hoezo verwarring veroorzaken....

"I rest my case"

Greetings,
Luit

Sluit me daar volledig bij aan.

Wil voor de zekerheid wel even na vragen bij de gemeente hoe zij erover denken, je weet het maar nooit met gemeentes :lol: .
Kan ik meteen vragen hoelang de aanvraag maximaal kan duren.

André

Back