Werkschependag 2005

Heren,

sorry, het was niet mijn bedoeling om iedereen op te jagen, ik dacht alleen dat we het ijzer moeten smeden als het heet is, enz...
Tevens gaan veel verenigingen de vaardagen rond deze tijd voor het komende jaar inplannen, vandaar mijn extra stoom op de ketel, vanaf nu zal ik rustig afwachten.....

Tom Boere

Zo, zo
Er is hier al het een en ander gezegd hier.
Kijk met grote ogen uit hoe jullie de boel aan het uitdokteren zijn.

@ Danny
Als je bootje vervoerd moet worden, dan ben ik je man.
(als enige betaling dus dat ik een bakkie leut krijg op plaats van bestemming) ;-)

@ Luit
Als jij je hunter meeneemt dan doe ik het ook.
Alleen weet nog niet hoever ik ermee kom.

Groeten Rempie

rempie zei:
@ Luit
Als jij je hunter meeneemt dan doe ik het ook.
Alleen weet nog niet hoever ik ermee kom.

Groeten Rempie

Yo Rempie,

Maakt geen "flaus-aus" uit hoever je ermee bent, zelf ben ik ook nog lang niet klaar.
Gewoon meenemen die handel....

Greetings,
Luit

Het maakt mij niet uit waar de dag gehouden gaat worden, ik ben er in ieder geval met de Smit Ierland en een ieniemienie trawlertje.
Of het nou fryslan of lemburgh wordt.

hallo

is er nu al een plaats en een datum

meer vraag ik niet

ik moet de datum zien te plannen in de federale kalender van belgië
dus dat is niet makkelijk
want die zit reeds barstikke vol
dus waar is het nu en waneer

groetjes raf

hallo

dus de datum licht vast dan ben ik er bij met de u47 en de nieuwe u2450
of er nog leden mee komen dat zal zo wel gebeuren zoals verleden jaar
eerst ik alleen en dan de halve club er achteraan

groetjes raf

Forrest zei:
Zou ik ook met of zonder schip ook kunnen komen ?

Groeten Niek

Hallo Niek,

Al heb je nog maar 1 spant uitgezaagd, gewoon meenemen!!!
Vorige keer stond ik er met mijn halfgebakken Hunter, maar toch behoorlijk wat lopen te kwebbelen met iedereen, echt heel erg leuk en interessant.

Greetings,
Luit

Ik krijg een Banckert (die valt toch onder werkschepen ?) binnenkort, dan moet ik hem nog optijd afhebben en dan moet ik ook een beetje kunnen varen (kan daar natuurlijk niet alles schepen kapot varen :lol: ).

Van mij mag het best wel in het zuiden, dan hoeft ik niet zolang met ´n Schip op mijn schoot in de trein te zitten :)

Groeten Niek

hallo bouwers,

ik hoop dat wsd niet te ver van zeeland gehouden wordt dit jaar...
kan ik ook komen met mn smit rotterdam :D :D

gr,
wouter

Hoi Allemaal,

Forrest zei:
Ik krijg een Banckert (die valt toch onder werkschepen ?)

Natuurlijk, elke sleper is een werkschip :D . Het grootste gedeelte van de boten op werkschependag zijn slepers :D .

Mike zei:
Als me happy hunter af is neem ik hem mee

Iedereen die een boot heeft die nog niet af is kan natuurlijk komen, maar als ze waterdicht zijn is het nog veel leuker. Hebben we leuke sleepobjecten :wink: .

Forrest zei:
en dan moet ik ook een beetje kunnen varen (kan daar natuurlijk niet alles schepen kapot varen ).

Maakt niet uit, zetten we gewoon zo'n blauw bordje met een witte L erop op je bootje en blijft de rest een beetje uit de buurt :wink: .

Groetjes Danny.

Vaargroep Ekenstein ontvangt jullie met open armen!!!
Bestuur van de club heeft lange vergaderingen hierover gehad, en heeft toegestemd!! :banana: :banana: :banana:

Terrein clubhuis etc zijn beschikbaar voor het organiseren van de Werkschependag 2005! :proost: :music:

Arnold

Prima Arnold!
Dat is alvast een!
Volgens mij liggen er nog een aantal ijzers in het vuur
(m.a.w. er liggen nog wat verzoeken bij andere verenigingen, o.a. hier in de buurt)
Wanneer er meer toezeggingen komen kunnen we kiezen.
(Hopelijk komen we in die positie DAT we kunnen kiezen.)

Wim

bombarst zei:
Vaargroep Ekenstein ontvangt jullie met open armen!!!
Bestuur van de club heeft lange vergaderingen hierover gehad, en heeft toegestemd

Arnold

Kijk, dit past perfect in mijn schema!
De Hunter achter op de fiets, en fietsen maar... :roll:
Wat mij betreft is dit goed geregeld, maarja eerst maar ff afwachten wat onze "zuiderburen" er van denken.

Greetings,
Luit

We wachten gewoon maar af, Ekenstein is in ieder geval geinteresseerd, ik spreek de het bestuur zaterdag in Veendam. ook misschien wel leuk voor jou Luit, modelbouw en treinen beurs in de Sorghvliethal in Veendam!

Arnold

Even een :newbie: vraagje: wat verstaan jullie eigenlijk onder werkschepen? Mogen alleen slepers e.d. mee doen? of mag ik ook komen met mijn Douane Havenpatrouilleboot? (momenteel nog aan het bouwen, als jullie het leuk vinden kan ik een topic starten met een bouwverslag ;-)) zie hier een voorbeeld van "the real thing"

grote%20stern4.JPG

Dr. Evil

Komen met die prachtboot!

Tuurlijk is dat een werkschip!

We houden er niet zo'n strikte definitie op na: alles waar aan boord gewerkt wordt is een werkschip: Marine, Politie, Douane, Sleepboten, Veerschepen, Vrachtschepen, Vissersschepen, noem maar op.

En:
Starten die topic over de bouw van je schip.
We zijn altijd zeer nieuwsgierig naar dit soort zaken.

Wim

Back