WHOEPIE SAVaGE BINNEN!!!!

• Topicstarter Topicstarter Rick St.
  • Startdatum Startdatum
R

Rick St.

Guest
Heey, mensen, ik schrijd dit even voor rc monster !@!@!@! de savge is binnen en we zijn aan het bouwen!! met zn 2en maar ik moest ff eten en ik zet ff een bericht!! in drie uur hebben we het chassi af... nu nog shocks, motor, elektronica en kap.. en dan klaaar..!!! is echt toppie hoe hij in elkaar zit allemaal 'geklik' zeer mooi maar nu ga ik eten en dan weer terug naar herman!!

RickY! :wink:

ja, ben ook wel benieuwd... mijn tijd staat op 6 uur bouwen!, vesla die tijd maar is :P

laterss thomas

als het goed is zouden ze foto's maken maar niet met digi cam want die was kapot maar er komen foto's zij hij gister dus ik wacht met smacht .

Bouwze

gr dick

Gefeliciteerd herman 8) Het heeft lang geduurd maar toch je hebt hem veel plezier met bouwen he :lol:

Hé! Eindelijk man, haha :) Het heeft ff geduurt :P
Gauw keertje draggen? ;)

heey ik heb nu wel wat fotos, enne !! nmtracer wij doen het op ons gemak!!! niet dat die savage uitelkaar trilt!! :lol: :lol:

hier wat fotos!

afb1053.jpg

beetje slecht die maar de flitser was kapot,

deze is wel mooi

afb1054.jpg

groetjes!! betere fotos komen nog!

uhhhh, wat voor shocks heb je er op zitten, want zien er niet echt paars uit zegmaar :?:

laterss thomas

zre zijn wel paars hoor, maar zoals ik al zei de flitser werkte niet meer

heb je hem in de us gekocht?

zo ja wat was je kwijt voordat hij op je deurmat lag?

tip: je moet nooit haasten me bouwen, je krijgt hier alleen maar problemen mee, als je haast kan het wel eens fout gaan. oja, eerst heel de beschrijving doorlezen voordat je begint met bouwen, niet dat je opeens ziet dat je eerst iets anders had moeten doen, kheb ervaring. verder: MOOIE SAVAGE!!, ik heb er binnenkort ook en :D, hopelijk binnen 1 week, en dan op me gemak dat ding in elkaar zetten, en dan lekker raggen in de sneeuw. ejj robert(die uit eindhoven) kan ik dan die digitale camera lenen? dan kan ik alles vastleggen :D

hoe ga je je kap maken?

en nog een vraag, wat voor een stickers zitten er bij?

Ja, tuurlijk kun je die wel ff lenen. Wil er wel zelf bij zijn, want is beetje een duur dingetje, en niet van mezelf... :wink:
Stickers die er bij zitten: allerlei van HPI en voor de ramen enzo.. Staat denk ik wel op de HPI site.

Greetzz, Robbert

ja mensen toch nog is over het importeren uit de us he is het nou beter of niet.
dus komt alles altijd heel aan?
wat doe je als er iets kapot is(terug sturen of niet)?
is het het zelfde als dat je het hier koopt op de prijs na?

gr dick

dikketienes zei:
ja mensen toch nog is over het importeren uit de us he is het nou beter of niet.
dus komt alles altijd heel aan?
wat doe je als er iets kapot is(terug sturen of niet)?
is het het zelfde als dat je het hier koopt op de prijs na?

gr dick

ik begon met de volgende gedachte, ik wilde een off-road, een t-maxx, die vond ik wel gaaf. uit de vs natuurlijk veeeel goedkoper... maar ik ben over gegaan op de savage ss, beter enz, maar hier gaat het niet om. ik heb een beetje zitten rekenen in een excel sheet en ik had alles ingevoerd, van de belastingen tot de verzendkosten...
ik kwam op 50 euro minder voor de savage ss vergeleken met willies hier in eindhoven. ik had 23 procent import en daarover 19 belasting, is dit goed??

als dit niet zo is, had ik wel eens een bestelling kunnen doen bij towerhobbies, daar is het echt heel goedkoop... jammer dat me vader zijn credit card niet wilde gebruiken, maar ik ga nu voor de service van willies (he robbert ;))

mark

Als je wat uit de US wil halen doe dan bedrag auto + 26% +verzendkosten dan kom je aardig in de buurt.

Kijk ook is hier als je wat zoekt hier staan al aardig wat prijzen van auto's en Motoren. heb je zelf nieuwe prijs van een winkel kan je die gewoon toevoegen.

http://www.gdesigns.nl/rcracing/pricewatch.php

btw hoe weer mensen het gebruiken hoe meer informatie er komt te staan. Opzich voor iedere auto rijder erg makkelijk.

Back