WHOEPIE SAVaGE BINNEN!!!!

• Topicstarter Topicstarter Rick St.
  • Startdatum Startdatum
50 euro, da's ook niet de moeite. kan je beter bij die winkel gaan. Dan ben je zeker dat er nix stuk is.

M'n Hpi sprint electro wagen koste in belgie 235euro rollend chassis, met alle electronica, motor, batts en lader der bij kwam over de 550 euro uit. Naar pkracing gereden, en daar 400euro betaald in t totaal.
Mss wel 300 km gereden die dag, maar da's nog maar voor 30euro aan diesel ofzo.

[quote="Blade_3Ik kwam op 50 euro minder voor de savage ss vergeleken met willies hier in eindhoven. ik had 23 procent import en daarover 19 belasting, is dit goed??
[/quote]

als het voor de savage SS maar 50 euro's scheelt hoef ik het niet te dien das de moeite niet vindt ik, ik had verwacht dat hij veel goedkoper zou zijn en zeker nu met de lage dolar :!: maar als het maar 50 euro is hoef ik het niet te doen.

maar waar is die 26 % voor :?:

je betaals 0.8% douanerecht over het aankoopbedrag, het bedrag war daaruitkomt plus de verzendkosten, over dat bedrag betaal je 19% btw.
dat zijn ALLE kosten die je maakt bij invoer.

ben je dan goedkoper uit? ja.

maar wel meer gehannes als je iets niet hebt of defecte/missende delen in de doos.
ook een beschadigd pakket kan veel ellende geven voor het geregeld is, neem dat dus altijd mee in je keuze.

hehe k kan eindelijk reageren op een topic dat rick voor mij heeft geopend. gisteren hebben we hem voor het eerst gestart en dat ging echt goed. hij maakt wel een flink lawaai :D en even stukje gereden maar het was al donker dus maar gestopt vandaag begin ik met het inrijden.

de kap is erg mooi geworden daar post ik nog wel foto's van.
heb hem rood gespoten met zilveren vlam op het dak en zilveren tribal op de deuren en een zilveren motorkap

Ik heb ff berekend en volgens mij kom je rond de 360 euro uit voor de Savage SS met motor dus volgens mij een stuk goedkoper.

btw als je ff zoekt Hilbren heeft ergens in een topic een Excel bestandje staan waar je alles zo kan invullen dan krijg je de prijs gelijk te zien.

heei
Ik dacht altijd dat het gewoon het bedrag was en dan de verzendings koste van de auto :oops: ,maar dat is niet zo.

Nou herman ik ben benieuwd naar de foto's.

gr dick

Blade_3 zei:
dikketienes zei:
ja mensen toch nog is over het importeren uit de us he is het nou beter of niet.
dus komt alles altijd heel aan?
wat doe je als er iets kapot is(terug sturen of niet)?
is het het zelfde als dat je het hier koopt op de prijs na?

gr dick

ik begon met de volgende gedachte, ik wilde een off-road, een t-maxx, die vond ik wel gaaf. uit de vs natuurlijk veeeel goedkoper... maar ik ben over gegaan op de savage ss, beter enz, maar hier gaat het niet om. ik heb een beetje zitten rekenen in een excel sheet en ik had alles ingevoerd, van de belastingen tot de verzendkosten...
ik kwam op 50 euro minder voor de savage ss vergeleken met willies hier in eindhoven. ik had 23 procent import en daarover 19 belasting, is dit goed??

als dit niet zo is, had ik wel eens een bestelling kunnen doen bij towerhobbies, daar is het echt heel goedkoop... jammer dat me vader zijn credit card niet wilde gebruiken, maar ik ga nu voor de service van willies (he robbert ;))

mark
dus bij willies is hij maar 430euro ongeveer???? wel erg goedkoop
want in de us als je em dan laat overkomen zou et rond de 360 ofsow uitkomen
is allemaal wel een beetje ongeveer met het verschil is wel groot

Nee, hij is hier geen €430,- Dat is hij in geen enkele winkel in NL, want dan maakt de winkel nogal veel verlies op die Savage.... :?
Het was alleen zo dat het met de berekening van Blade_3 ong. 50€ scheelde.

Greetzz Robbert

Bij ons (WillieS Eindhoven) Is'ie in principe €549, maar als je er nog toebehoren bijkoop ed, dan maken we er een mooie prijs van... Goedkoper Issie niet in NL, omdat dan de winstmarge simpelweg 0 is......

En het verschil met Roal is dan dat je (ookal betaal je 10€tjes meer), volledige ondersteuning en hulp hebt van je winkel, en dat je vragen kunt stellen, met de auto onder je neus. Dat is bij Roal niet het geval.. Toch ff iets om over na te denken... :wink:

Greetzz, Robbert

Hallo,

Stel dat ik nou voor $300,- dollad iets zou kopen.
Hoeveel euro ben ik dan kwijt?
Ben niet echt goed in dat reken werk :oops:

Groeten rc-freak

Met de huidige dollarkoers zo'n €240,- Maar daar komen dan nog wel verzendkosten, invoerrechten en BTW overheen.... Is uiteindelijk stuk duurder.

Greetzz, Robbert

Savage26 !!! zei:
Bij ons (WillieS Eindhoven) Is'ie in principe €549, maar als je er nog toebehoren bijkoop ed, dan maken we er een mooie prijs van... Goedkoper Issie niet in NL, omdat dan de winstmarge simpelweg 0 is......

Greetzz, Robbert

wil nix zeggen maar een winkel verkoopt nix met een winst marge van 0%, dat is 1 ding wat ik wel weet anders ben je zo faliet dus dat kan ik me echt niet voor stellen :oops:

gr dick

Daarom wordt'ie dus ook niet goedkoper dan dat bedrag...snappie? :wink:

Greetzz, Robbert

Savage26 !!! zei:
En het verschil met Roal is dan dat je (ookal betaal je 10€tjes meer), volledige ondersteuning en hulp hebt van je winkel, en dat je vragen kunt stellen, met de auto onder je neus. Dat is bij Roal niet het geval.. Toch ff iets om over na te denken... :wink:

Volgens mij is dit sinds kort veranderd of gaan ze het veranderen. Want ze zijn ook bezig met afhaal gebeuren en een showroom dus.......

Maar zoizo zou ik altijd een auto kopen bij de winkel in de buurt. Ten eerst als er wat mis is dan heb je geen last dat je ver moet reizen. Ik zelf zou daar wel wat extra geld voor over hebben. Maar je kan altijd proberen om korting te vragen als je er nog wat dingen bij komt...

Juist. Als je een winkel laat zien dat je een goede klant bent, krijg je vaak korting. Uiteindelijk wordt de prijs hierdoor lager. Hoe betere klant: hoe groter de korting. Ga vooral niet zeuren om korting, dan krijg je minder.

Bij Roal: Ze gaan idd een showroom maken, maar daar kun je alleen op afspraak komen. Om de kosten te drukken dus....(weinig of geen (op ééntje na dan....) personeel nodig)

Greetzz, Robbert

rc-freak zei:
Hallo,

Stel dat ik nou voor $300,- dollad iets zou kopen.
Hoeveel euro ben ik dan kwijt?
Ben niet echt goed in dat reken werk :oops:

De huidige dollarkoers is inderdaad ongeveer 80 eurocent per dollar, $ 300 is inderdaad E 240. Vervolgens heb je verzendkosten, ik weet niet uit mijn hoofd wat die exact zijn, maar misschien dat je voor $ 35 een eind komt, dat is ongeveer E 28. Bij elkaar opgeteld is dit E 268, waar vervolgens 19% BTW overheen komt, dat is bijna E 320. Daar komt nog een klein beetje douanebalsting bij, zeg dat het geheel op ongeveer op E 330 (dat is ongeveer 23% extra, BTW en douanebelasting dus). Je komt hoe dan ook veel goedkoper weg als je het uit de VS haalt, maar je hebt inderdaad niet zo makkelijk de service van een winkel waar je met je problemen heen kan. ALs je handige vrienden hebt of zelf al erg goed bent met de hobby is dat uiteraard geen probleem. Lijkt me een luxeprobleem hoor dit....

hmm, ik heb alles berekens met 23 % douane :P
beetje veel, maar als die werkelijk 0,8 is, dan had ik hem eigenlijk niet moeten kopen in nl :S, met die 23% word ie veel duurder en welvan 448 naar 367... jammergenoeg voor deze tijd is de euro-dollarkoers al weer wat lager. en dus met de nieuwe dollar koers is ie dus 376

ik heb met excel alle berekeningen netjes verwerkt. dollar , verzend, belasting en douane invoeren en hoppa, je hebt het eindbedrag voor zoveel producten als je wilt...

iemand intresse in dit bestand mail fff, dan stuur ik het je..

Back