Wie bewerkt er carbon?

• Topicstarter Topicstarter Jasper van Ittersum
  • Startdatum Startdatum
J

Jasper van Ittersum

Guest
Hallo,

Ik zoek iemand die voor mij een paar plaatjes carbon kan bewerken, op de juiste maat. Wie kan dit, en doet dit voor niet een belachelijk hoge prijs?

Alvast bedankt

Hoi hoi,

Waarom probeer je het zelf niet eens? Het carbon dat ik "allemaal" heb bewerkt is gezaagd met een decoupeerzaag, hierna afgewerkt met ronde en platte zoetvijltjes. Je zaagt gewoon een halve mm te groot uit, en vervolgens vijl je het af tot de juiste maat met een zoetvijltje. Omdat het niet zo snel afneemt kan je héél precies werken, en het ziet er redelijk (goed) netjes afgewerkt uit.

Groetjes A.

Kan je niet beter zagen met een (electrische) figuurzaag dan kun je nauwkeuriger zagen en hoef je minder te vijlen :?:

Nou, ten eerste, carbon schijnt heel gevaarlijk voor je te zijn, als je het bewerkt. Ten tweede, ik heb het materiaal niet om het in de vorm te krijgen die ik wil. Ten derde, carbon is duur, en als je het verpest heb je geld verspild...

;)

beetje nat houden en dan valt het allemaal wel mee.
zolang je maar niet zo droog met de dremelschijven erin gaat slaijpen, de wolken die er dan vanaf vliegen zijn minder voor je systeempje.

Wie wil er deze week een plaatje voor mij bewerken?

Back