Wie heeft de XTR Update al ontvangen?

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door paul, 10 mei 2004.

  1. Aad

    Aad Guest

    Hallo...
    Het ligt niet in mijn bedoeling oude treaths te heractiveren, maar als je kijkt naar de resultaten in het eigen forum van WSN REFLEX,en je ziet dan dat er nog steeds VEEL mensen op hun XTR wachten , vind ik de manier van afhandelen toch wel enigzins schandaleus........
    Ikzelf had een XTR en een interface kabel besteld, en na maanden wachten kwam ...alleen de kabel, GEEN XTR, echt het toppunt van klooigheid...
    En ik heb 'm nog steeds niet, ook na telefoons , E-mails, oproepen in z'n eigen forum, geld geboden, Wolfgang is er niet.......
    Nu heb ik mensen ontmoet die hem goed kennen, en die noemen hen een CHAOOT, of is het GA_OOT :evil:
    Inmiddels heb ik de XTR een keer zien werken, en ben erg geschrokken ,ondanks hij erg mooi is, vind ik plotselinge ROOD WITTE balken in Z,G, ferboten fluggebiet volkomen KRANKZINNIG, dat heb ik in het echt nog nooit gezien , ook niet bij andere sims......... 8O

    Ik weet niet of ik die XTR nog hebben wil...........

    Vr grts Aad
     
  2. Hayo

    Hayo

    Lid geworden:
    7 jun 2003
    Berichten:
    58
    Locatie:
    Zuid-Beijerland
    Reflex XTR updat

    Ik heb ook de originele Reflex 4.02 sim gekocht. :D
    Zit al weken,...nee,..maanden op de XTR update te wachten,...maar helaas, nog helemaal niets. :evil:

    Kan kiemand mij aan een update helpen,...heb tenslotte een originele versie (met bon).

    Mensen svp wat hulp, tip's ed hoe in het bezit te komen van de XTR update, zie het niet echt meer zitten.
    :cry:
     
  3. Rick NT

    Rick NT

    Lid geworden:
    29 dec 2002
    Berichten:
    1.594
    Locatie:
    Boxtel
    Bij een veld waar ze van die Rood Witte balken hebben wordt ik meteen lid, ik erger mij matteloos aan mensen die zomaar ff over de pits heen vliegen e.d.
    Het idee achter deze sim is het zo goed mogelijk na bootsen van de werkelijkheid dus je vindt niet van die opties als een inzoom schermpje of dat je continu 20 meter achter het toestel bevindt. In het echt heb je ook meestal een No Fly zone, ik vindt die Rood-Witte balken een goede optie en heb er zelden last van. Er zijn ook een aantal velden waarbij geen No fly zone aanwezig is, of zover weg dat deze eigenlijk nooit 'betreden' worden.
    Voor vaste-vleugel vliegers is AeroFly pro blijkbaar een betere keuze, alhoewel ik mij soms kostelijk ammuseer met de Funtana in XTR.

    Groeten,

    Rick
     
  4. Aad

    Aad Guest

    Hallo,
    Tuurlijk Rick, je hebt van die mensen die je constant een klap op hun hoofd, of een tik op hun vingers moet geven , die hebben zoiets nodig om in het gareel te blijven, maar ik voor mijzelf neem graag mijn eigen verantwoording, ik weet HEEL goed waar ik mag vliegen of niet, en die stupiede balken komen ook als je op grote hoogte zit :eek:nweer:
    Kom nou toch, we zijn toch geen kleine kinderen?
    Maar als jij het nodig hebt, okay , even goede vrienden :D Ik hoef ze in ieder geval NIET, vind je het niet errug??????
     
  5. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Die borden hebben wij niet maar we hebben bij ons wel enkele No-Fly zones. En als je daar toch probeert te vliegen wordt je direct door je collega vliegers hierop aangesproken, en bij te vaak zondigen kan het bestuur je verwijderen van het veld of nog erger royeren als lid van de vereinging.
     
  6. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.826
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    wij hebben een terras en een zuidgrens waar niet voorbij mag gevlogen worden, en ook de auto's staan, ik vind het een goed iets, als je niet in staat bent om je vliegtuig/heli uit die zone te houden moet je gewoon eens over je vliegkwaliteiten na gaan denken.

    veiligheid remember ?
     
  7. Aad

    Aad Guest

    Hallo ,,
    Dit wordt een "ficty- reality" kwestie, dat krijg je met RC sims....... :(
    Goed, als ik ergens ga gastvliegen,zal ik altijd mij zelf op de hoogte laten stellen wat plaatselijk de regels zijn, ik ben een erg nette vlieger en wil niets liever dan dat ik nog een keer mag terug komen, nooit problemen daar mee gehad.......
    Wat mij in XTR stoort is de onverwachte definitiviteit ( Wat een woord), je model hangt ineens,en je kan opnieuw beginnen, terwijl je net een moeilijk model een beetje in je vingers kreeg......BAFFF strepen, nou ja!!
    Dwangmatigheid in een sim??? Ik weet het niet hoor, ik bijf het onsympatiek vinden en vind het jammer van een overigens prachtige simulator
    Dit had vriendelijker gekund :lol:
    Maar, ieder zijn mening, ik vind een discussie wel leuk......... :pc:
    PS
    :p mischien een groen knipperend lichtje dat eerst oranje en dan rood wordt als je in gevaren zone komt, in een hoek van je beeld scherm? :idea:
     
  8. Rick NT

    Rick NT

    Lid geworden:
    29 dec 2002
    Berichten:
    1.594
    Locatie:
    Boxtel
    Aad, XTR waarschuwt ook wel van te voren, maar de afstand is niet meer dan enkele meters (of nog niet eens). Als je net langs het veiligheids gebied afschampt kun je het model nog wel eens 'redden', maar onder een hoek van 30 graden of meer met een behoorlijke snelheid is het snel te laat.

    Misschien is dit wel een leuke optie om in te stellen of snelheids afhankelijk te maken (zal wel lastig worden dan) in een volgende update. Meldt het maar eens aan Wolfgang van Reflex.

    En zoals al eerder gezegd, er zijn velden waarbij geen of een zeer ver weg liggend veiligheids gebied aanwezig zijn (Grote Heide o.a.). Het enigste veld waar het veiligheids gebied redelijk dicht bijligt is die met de tafeltjes achter het riet.

    Rick

    P.S.: Mijn 'opleiding' als modelvlieger heb ik genoten bij een club met vrij strikt vlieggebied en positie van de vliegers.
     
  9. Aad

    Aad Guest

    @ Rick NT
    Voorlopig moet ik maar zien dat ik hem ooit krijg, ( die XTR)!!
    Ik heb slechts 4.3 met USB kabel.......
    Dat die WSN hem niet gewoon laat downloaden op z'n site, daar snap ik NIKS van, istie gelijk van een hoop gez**** eur af, of zou die dat lekker vinden???
    Zo van ""Yaeh LEKKER MACHT........ 8O
     
  10. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.826
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    ik vind het ook wel erg lang duren allemaal.
    (heb hem al lang maar er zijn er nog steeds die wachten)
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hoi heb jij de update al ,ik heb hem alleen met standaar 4 scenery,s ,de beta dus maar erg mooi.
    Ik wil wel een copy,tje voor je branden.
    Ik zelf vind de gang van zaken ook schandalig met Wolfgang ,maanden zitten wachten op de beta xtr ,nu heb ik de volledige versie besteld en dit duurd ook al maanden.
    Gemaild naar hem maar uiteraard geen andwoord.
    Ik hoor het wel ,ps misschien kan iemand mij aan de volledige versie helpen.
    Mvg Ron.
     
  12. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.826
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    naar hayo is een origineel cdje onderweg van mij uit. :wink:
     
  13. Janhughes

    Janhughes Guest

    Hallo Gerard

    Kun jij mij misschien ook helpen dan ,tegen betaling uiteraard.
    Ik hoor het wel van jou.
    Mvg Ron.
     
  14. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.826
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    over 3 dagen ben ik met vakantie, geinteresserden snel PBen anders word het na 26 augustus
     
  15. Aad

    Aad Guest

    Hallo,
    Zo als het er nu uitziet en je leest de berichten in REFLEX eigen forum,geloof ik dat ze daar behoorlijk in de problemen terecht zijn gekomen.
    Vooral op de Duitse site word wolfgang nu aan alle kanten behoorlijk aangevallen en bedreigt, mensen willen vooral hun geld terug,kortom, het gaat daar goed mis........helaas.
    Ik vraag mij dan ook af of al diegenen die daar besteld hebben ,maar niets gekregen ,ooit nog wat zullen krijgen,en wat voor een actie zou je dan moeten ondernemen, hij reageerd namelijk nergens op........
    Verschikkelijk jammer eigenlijkvan die mooie sim, ondanks die rare roodwitte strepen......
    Hoe moet dit nu verder,wie weet raad????
     
  16. jmwolters

    jmwolters

    Lid geworden:
    17 nov 2002
    Berichten:
    363
    Locatie:
    Puttershoek
    Ik kreeg dit mailtje op 1-8-2004, grappig eigenlijk, want ik heb de xtr al maanden geleden in de brievenbus gekregen...


    Lieber Reflex-Anwender (english below)

    Zur deutlichen Verbesserung der Leistungsfähigkeit ist ein Umzug notwendig. Ich brauche optimalere Versandmöglichkeiten und Platz für mehr Mitarbeiter. Beides werde ich in den nächsten Tagen realisieren.

    Die neue Adresse:
    Reflex Products
    Wolfgang S. Nitschmann
    Gärtnerstr. 10
    25336 Elmshorn

    2-3 Tage werde ich brauchen, um alles umzuräumen und das Telefon bzw. die Computer einzurichten. Danach geht es mit Volldampf und Verstärkung weiter.

    Beste Grüße - Wolfgang S. Nitschmann


    Dear Reflex-User,

    in order to increase my capabilities I have to move into a new location. I need improved production facilities and some space for more people taking care of your needs. The new adress:

    Reflex Products
    Wolfgang S. Nitschmann
    Gärtnerstr. 10
    25336 Elmshorn

    Both will be done in the next 2-3 days. Telephones and computers need some adaptations. Once this is completed, I will be back with improved service.

    Bestregards - Wolfgang S. Nitschmann

    Jeroen
     
  17. Hayo

    Hayo

    Lid geworden:
    7 jun 2003
    Berichten:
    58
    Locatie:
    Zuid-Beijerland
    Heren, hij is echt super!
    :thumbsup:
    Gerard, bedankt!

    ps. Ron, pb'tje is onderweg
     
  18. Yves

    Yves

    Lid geworden:
    27 nov 2002
    Berichten:
    368
    Locatie:
    Zwijndrecht (België)
    Heren

    Ik heb 2 maand geleden een origineel ceedeetje in de bus gekregen in een mooi envelopje .... geen stress

    waar al die mensen zich druk over maken ?

    Y
     
  19. Aad

    Aad Guest

    @ Yves,
    begrijp ik ook niet, zelfs na maanden wachten, iksnap er nix van........
    Je moet maar zo denken, als de noot het hoogst is..........
    IK heb trouwens nooit een verhuis bericht gehad, teweil hij d*nders goed weet wie ik ben..........Meet ie'mischien toch met TWEE maten???????? 8O
     
  20. paulbenno

    paulbenno Guest

    YES! Eindelijk de originele XTR ontvangen!
    Niets dan lof, alleen jammer dat ik enkele maanden hierop moest wachten. Nu kijken of de update zonder de rode strepen snel komt. :?
     

Deel Deze Pagina