Wie heeft er interesse in een baan in omgeving Aalsmeer/Hoofddorp?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben van plan om in de omgeving Aalsmeer/Hoofddorp op een nog te claimen verwaarloosd landje, een off-road baan aan te gaan leggen. Deze baan is bedoeld voor Electro off-road, en iets ruimer van opzet. Voor de 1:8 schaal. Ik heb al een 200 meter drainage slang als afzetting gevonden, en heb ook de beschikking over een graaf machientje om de baan te bouwen.
Qua organisatie moet het net zo iets worden als RC-Underground.
Die hebben een terreintje bij Ikea Haarlem (en Etos Beverwijk). Niks geen vereniging met statuten, leden etc.
De baan moet alleen iets ruimer opgezet worden

Heb je zoiets van: ja leuk, ik kom een keertje langs, want ik woon toch in de buurt. Of nog beter een goed stukkie grond, laat het mij dan weten. Hoe enthousiaster de reactie, des te bruikbaarder de tips, des te leuker voor ons om het gewoon te gaan doen

tja, leuk idee, woon zelf in Aalsmeer maar rij graag naar de baan in Purmerend. Een baan in Nederland op normale ondergrond (zand of klei) is er bijna niet en dit komt omdat dit erg veel onderhoud vraagt, zeker als je er een leuke uitdagende baan van wilt maken. In Purmerend zijn alle faciliteiten aanwezig en een baan op kunstgras waar je vrijwel altijd kan rijden, maar ja, wel een vereniging waar jij weer niet op zit te wachten ;-)

Wij zijn zondag in purmerend geweest. Is inderdaad een hele mooie baan, alhoewel zondag wel een beetje erg nat.
We hebben geen ambitie om een echte wedstrijd baan aan te leggen. Wel ongeveer dezelfde afmetingen als purmerend (2,5 meter breed, 80-100 meter lang) Baan van Bergschenhoek is te klein voor onze auto's.
We hebben 200 meter drainage slang klaar liggen om de bochten etc. af te zetten. Verder zullen we proberen de afwatering goed te verzorgen. En het moet goed voor alle "vrije"rijders toegankelijk worden.
Wordt vervolgd

Ik wens je veel succes bij het bouwen van de baan!, maareuh... ben je niet bang dat de baan gesloopt wordt door vandalisten? of is het een afgesloten terrein?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back