wie heeft er nog een blaster te koop

hoi mede smijters

ik ben op zoek naar een blaster
nu het zit namelijk zo .mijn zoontje vliegt op dit moment nog met de ofa
dat gaat al heel mooi .maar vorige week heb ik hem met de super gee laten vliegen
tot mijn vebazing 8O ging dit heel goed (hij presteerde het zelfs het model te vangen tot mijn schrik :)
gisteren heeft hij zelfs nog een vluchtje gemaakt met de turbo van theo (en je raad het al hij vond dat heerlijk vliegen 8) hmmmm ,maar een turbo is mij te duur

van daar mijn vraag :help:

groeten arnold

heey,

ik heb wel iets zeer aantrekkelijks gezien op deze site: http://www.dynamic-soaring.ch/Modelle/HLG_SAL/Blaster.htm
er staat ook een combo set en nu wil ik alleen weten van de experts: hoe is de besturing, ontvanger en alles wat hierbij zit. is dit kwa gewicht en alles een beetje goed? mijn model hoeft egt niet het lichtste van het lichste te zijn maar een niet al te zwaar model is altijd leuk he ;)
daarom deze vraag.

gr dragonf3b

Dragon...

't lijkt mij een mooi combi setje hoor. Ik kan alleen niet oordelen over de prijs.
Sulze en Hitec zijn gerenomeerde en goede merken.
Ik heb zelf deze ontvanger en hij bevalt mij prima.
Cheers

Bart

ze hebben gewoon de orginele prijzen van de produckten, dus uiteindelijk maakt het niet uit of je alls los besteld of in een keer in deze comboset. ik denk dat het dan toch die komboset wordt met de blaster.

Er zijn dus al twee mensen die interesse hebben in een Blaster. Dan kun je de verzendkosten al delen. Als er zich meer mensen melden kun je quantum bedingen

Vorig jaar had FVK in Dortmund een leuke korting op alle modellen. Voor de blaster was dat zo'n 20 euro geloof ik.

het zou wel mooi zijn als we de prijzen al zouden kunnen delen. maar ik weet niet hoe snel de andere zijn blaster wil hebben, omdat ik nog wel minimaal een half jaar wil w8en. ik ben momenteel nog bezig met het F3B vliegen en heb dus nu niet zoveel tijd voor iets anders. maar als hij nog een half jaartje wil wachten dan wil ik het wel samen kopen ;)

gr dragonf3b

p.s. hmm dan moet ik mischien toch maar eens nadenken of ik hem toch iets eerder in dortmund koop :)

hoi allemaal

het gezamelijk inkopen van een blaster lijkt mij wel een strakplan .
maar het probleem zit hem meer in de tijd ,mijn zoon wil ook graag mee doen met de f3k wedstrijden van dit jaar
en aangezien dat al aardig kort dag word ,is het bestellen over een half jaar te laat voor hem vandaar.
en dat was dan ook de reden dat ik vroeg, wie er mischien een blaster te koop heeft.
en een nieuwe bestellen, is ook geen probleem ,maar dan zit ik ook met de levertijd en dan alles nog inbouwen en zo
maar speciaal een blaster hoeft voor mij ook niet ,hoewel die natuurlijk heel gemoedelijk vlieggedrag heeft.
maar natuurlijk sta ik altijd open voor meer tips en dlg modellen . :D
ben wel blij met de reacties tot nu toe er word teminste mee gedacht :wink:

groeten arnold

hoi allemaal

wat gweldig dit forum :D
heb op dit moment heel veel informatie binnen gekregen ,en ben daar heel blij mee.
ga nu alles even goed door nemen
en natuurlijk alles even op een rijtje zetten .

groeten arnold

hoi peter

inderdaad heb ik reacties genoeg gehad
ben dit weekend even heel druk met het alles op een rijtje te zetten
heb inmiddels een romp compleet met stabilo en kielvlak van een blaster
zelfs de servo,s zitten er al in , nu nog de vleugel (dank aan theo ) :lol:
dit gaat dus de dlg worden voor mijn zoontje

vlieg nu zelf met de super gee en waarschijnlijk zal ik daar ook de wedstrijden mee vliegen
zelf zit iik ook aan een ander toestel te denken
maar goed ik ben ook nog maar een beginner op dit gebied van dlg
tja en de super gee is mooi om mee te beginnen(kan wel tegen een stootje )

maar als je dan de tijden van een blaster of een turbo enz.... ach ik zal wel zien
pffffffff denk denk denk :oops:

inderdaad reacties genoeg

groeten arnold

heey arnold,

ik zit te denken om op de beurs in dortmund een blaster te kopen/bestellen. en dan met alle besturing erbij. ik weet niet of jij er al 1tje bij wil bestellen, maar mischien als we samen bestellen dat er nog ietsje van de prijs kan?

gr dragonf3b

hoi dragonf3b

ja inmiddels heb ik een blaster voor mijn zoontje (ben nu bezig de besturing in te bouwen )

groeten arnold

heey allemaal,

na lang nadenken dan toch eindelijk besloten een blaster te kopen! ga hem deze week bestellen en dan hopelijk voor midden mei af te hebben. zijn er nog mensen die tips hebben bij het bouwen? en hoeveel bouwuren kost dit model ongeveer? alvast bedankt :)

gr dragonf3b

hoi

de blaster is eindelijk klaar voor gebruik
ik heb hem uitgerust met 4 ds47 servo,s een jeti ontvanger (rex5)
en een accu van 4 nimh cellen 350 ma is genoeg om bijna de hele dag te kunnen vliegen .

heb de servo,s voor de rolroeren in de vleugel zitten (geeft een hoop ruimte in de romp )
verder ,richting roer en hoogte roer via singlepull
ben een hele tijd aan het stoeien geweest om de mx 12 zender te laten werken op een rex 5 ,
het probleem zit hem dan in de funktie van de rolroeren de mx stuurt kanaal 2 en 6 aan voor de rolroeren ,tja en je heb er maar 5 op een jeti
maar goed naar veel mixen en heel veel puzzelen is het dan toch gelukt (ongeveer 7 uur mee bezig geweest pfffffff)

Zo'n vader wil ik ook
hij heeft zelf ook een deel betaald wubbe :wink:

groeten arnold

Back