Wie heeft er nog een Bouwtekening van Graupner TAXI

Hoi,

Ik heb er denk ik nog 1 liggen.
Wil die niet kwijt dus zal een kopie worden en weet niet wat dat kost en waar ik dat momenteel kan laten doen. Zal vast wel een coffeeshop uhh copy shop zijn die dat kan.

Tekening ligt bij iemand anders dus zal het even vragen.

Gr. Dennis

Ik heb een snoopey dat klopt maar die is al 25 jaar oud heb ik van een modelbouzaak hier bij mij in de buurt horen zeggen. Maar hij zij als je een Bouwtekening van Graupner TAXI kan krijgen die ziet er van de binnen zijde het zelfde uit als een snoopey. vandaar dat ik op zoek ben naar een Bouwtekening van Graupner TAXI zo dat ik ook weet waar alles moet zitten.

Bouwtekening van Graupner TAXI

Hoi,

Ik heb er denk ik nog 1 liggen.
Wil die niet kwijt dus zal een kopie worden en weet niet wat dat kost en waar ik dat momenteel kan laten doen. Zal vast wel een coffeeshop uhh copy shop zijn die dat kan.

Tekening ligt bij iemand anders dus zal het even vragen.

Gr. Dennis

---------------------------------

Hai Dennis,
als je een copy wil maken van de Bouwtekening van Graupner TAXI graag zelfs ik weet ook niet hoe veel dat kost maar dat zien we dan wel weer zal vast wel geen 10 euro kosten ik weet niet hoe dik het blad is als je een copy hebt gemaakt laat het me dan even weten stur even een bericht zo dat ik je het bedrag plus de verzendkosten kan over maken naar jou.

Groetjes Alex

Alex,de Snoopey is groter en breder dan de Taxi 1 .ik weet niet hoe ze daar bij komen dat die van binnen het zelfde is.Heb hier ook nog een tekening liggen van de Taxi en van de Taxi 2 die is er ook nog.maar zal ze eerst moeten zoeken.Maar in jouw geval zou ik toch maar zien dat ik een tekening van de Snoopey bemachtig.

Alex , je moet gewoon even bij een club gaan.
Daar kunnen ze je gelijk helpen.

De modelbouwzaak waar je was heeft een verkeerde raad gegeven .

Je hebt niks aan een tekening van een ander model.
Je moet iemand hebben met bouw en vlieg ervaring.

Zonder club kan je die ook niet vliegen .

Mvg Johan

Beste mensen ik heb heel wat informatie gekregen, en ik heb een club gevonden hier nog wel in Hoogeveen waar ik woon. Ik wist niet of er hier in de buurt een club was zo zie je maar weer waar een forum niet goed voor is. Nou menst hou hem in de lucht en bedangt voor de info,

Groetjes Alex

Hallo,

Ik heb er nog een paar liggen op A0

Ik had er een paar te veel gecopieerd

en voor de liefhebber nog een complete bouwdoos

Groet Hans

Laatst bewerkt:
Hi,

MMMMM adres mischien

en diegene die belangstelling had voor de doos
is hij soms van de aardbol verdwenen

Back