Wie heeft er nog eens zin in een Grote MBF multicopter meeting?

Op welke van de onderstaande dagen kan jij bij de Multicopter meeting zijn? (meerdere keuzes mogelij

• 1 Juni

Votes: 21 53,8%
  • 8 Juni

Votes: 21 53,8%
  • 15 Juni

Votes: 27 69,2%

• Total voters
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me ook wel grappig. Ik ga er alleen niet modden hoor :)

eerste twee kan ik, de week daarna zit ik met +/- 50 sportboten van het sportbotenforum een kilometer of 20 lager bij het eiland van Maurik. Tevens waterskien, wakeboarden, tuben voor iedereen ;)

Lijkt me ook wel grappig. Ik ga er alleen niet modden hoor ;)

Dat is maar goed ook, want daar maak je niet echt vrienden mee.

Maar ik ben ook van de partij, behalve als ergens de oorlog uitbreekt of we geteisterd worden door grote overstromingen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Yes!
Ik ook. Kan iedereen die een hekel aan mij heeft, mij een lul met een grote bek vind en vind dat ik 'bewust' de markt loop te vekloten door allemaal idioten aan de plantom te zetten heerlijk een biertje met mij drinken...

enne...
als het een beetje meezit ga ik dan voor t eerst FPV-en :rolletjes:

Mochten er mensen mee willen rijden met deze ashole... ik heb plek voor zeker 3 personen ;) Brandstof is 'gratis'.... (Regio Rotterdam of op de route)

Lennie en freakert, ik moet even kijken wanneer het gehouden gaat worden.
Ik kan mogelijk alleen op 8 juni. 1 juni en 15 juni kan ik zeker niet.
Anders kunnen jullie uiteraard meerijden

Yes!
Ik ook. Kan iedereen die een hekel aan mij heeft, mij een lul met een grote bek vind en vind dat ik 'bewust' de markt loop te vekloten door allemaal idioten aan de plantom te zetten heerlijk een biertje met mij drinken...

enne...
als het een beetje meezit ga ik dan voor t eerst FPV-en :rolletjes:

Mochten er mensen mee willen rijden met deze ashole... ik heb plek voor zeker 3 personen ;) Brandstof is 'gratis'.... (Regio Rotterdam of op de route)

... :)

Laatst bewerkt:
8Juni is een mooie dag...er zijn nog meer meetings 8) En om blik voor het eerst zien wild te zien fpv vliegen lijkt me goud :-)

8Juni is een mooie dag...er zijn nog meer meetings 8) En om blik voor het eerst zien wild te zien fpv vliegen lijkt me goud :-)

Je gaat het niet geloven maar als alles meezit...
Ik heb Emil gevraagd een Slotracers Mini voor mij in elkaar te steken. Daar ga ik een fatshark bij doen... Ja ja... Als hij op tijd klaar is gaat het dan toch gebeuren. Wat die Danny toch allemaal niet voor elkaar krijgt...

Yes!

Mmmmmm, kun je beter met een chauffeur komen Blikkie.
Dat wordt heeeeel veeeel biertjes drinken voor jou!:cool:

Mmmmmm, kun je beter met een chauffeur komen Blikkie.
Dat wordt heeeeel veeeel biertjes drinken voor jou!:cool:

Daar hou ik rekening mee Ben

17802-Alcoholvrij%20bier%20is%20gezond.jpg

:cool:

Denk dat ik het aanbod mee te rijden serieus eens ga bedenken 8)...hou wel van een biertje en vliegen!...top Roni dat je zo'n leuke dag op de kaart zet! :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back