Micropuller
Forum veteraan
Of: wie zou het voor het zeggen moeten hebben?
Naar aanleiding van onderstaande post uit dit draadje, ben ik toch wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken.
Aangezien de TS kort na het posten het draadje heeft gesloten,had er nog niemand op gereageerd, dus vandaar dat ik er nu een nieuwe post aan wijd.
Wat mij de laatste tijd opvalt is, dat er vanuit de users vaak wensen worden geuit richting het forumbeheer. Soms netjes als verzoek, maar vaak genoeg worden er simpelweg zaken geeist, alsof het gaat om een verworven recht.
Ik kan me niet herinneren dat dit in het verleden ook al zo ging, dus vraag ik me af of ik de enige ben die dit is opgevallen, en zo nee, wat zou de oorzaak kunnen zijn van deze gedragsverandering?
De stelling is dus:
Naar aanleiding van onderstaande post uit dit draadje, ben ik toch wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken.
Aangezien de TS kort na het posten het draadje heeft gesloten,had er nog niemand op gereageerd, dus vandaar dat ik er nu een nieuwe post aan wijd.
Wat mij de laatste tijd opvalt is, dat er vanuit de users vaak wensen worden geuit richting het forumbeheer. Soms netjes als verzoek, maar vaak genoeg worden er simpelweg zaken geeist, alsof het gaat om een verworven recht.
Ik kan me niet herinneren dat dit in het verleden ook al zo ging, dus vraag ik me af of ik de enige ben die dit is opgevallen, en zo nee, wat zou de oorzaak kunnen zijn van deze gedragsverandering?
De stelling is dus:
Eens of oneens?Misschien moesten mensen zich eens gaan realiseren dat ze hier op het forum in principe niets te willen / eisen hebben.
Ik erger me rot aan al die draadjes / posts de laatste tijd. "ik wil een subforum voor (vul zelf maar in)", "Wij vinden dat het hier steeds onoverzichtelijker wordt, doe er eens iets aan", "Ik vind de zoekfunctie veel te ingewikkeld" en ga zo maar door.
En als er door het forumbeheer niet snel genoeg gereageerd wordt, krijgen Robert en de moderators vaak ook nog eens een berg verwijten voor de voeten gegooid waar de honden geen brood van lusten.
Begrijp nu eens dat er hier geen sprake is van een klant / leverancier relatie. Als je betaald hebt voor een product of dienst en het geleverde voldoet niet aan de gewekte verwachtingen, dan heb je recht om te klagen.
Maar op dit forum zijn we allemaal te gast, dus ik snap niet waar menigeen het recht vandaan denkt te kunnen halen om allerlei eisen te gaan stellen.
Laatst bewerkt door een moderator: