Wie heeft hier allemaal een minibike ?

Maar je moet het niet alleen van de negatieve kant bekijken, als je wat meer informatie zoekt over minibikes kom je al snel uit op heuse minibikeclubs die wedstrijden organiseren op circuits.

Langs die kant kan je het minibiken zien als een serieuze hobby/sport, maar langs de andere kant heb je dan inderdaad van die gekken die gewoon even op straat gaan rijden!

feitje: je mag pas volgens de wet vanaf 14 jaar een brandstofmodel besturen

Waar heb je dat dan gehoord ?

Dat denk ik niet hoor, volgens de wet mag je alles besturen op welke leeftijd dan ook zolang het op privé terein is. Althans in België is dat geloof ik zo.

Thibaut

ik vind er geen hol aan, en ik heb er al een keer 1 bijna opgehad op mijn auto, een knul die rondreed met zijn 4 jarige broertje (!) achterop. :(

Wie weet of er ergens een online manual te vinden is van die minibikes?
K heb er een gekregen van een familielid,wel grappig zo'n dingetje ;-)

Groeten,
Marcel

Heb er zelf 3 getunde staan, super leuk om aan te sleutelen maar de krengen van mij rijden 80 90 en dat is toch wel snel hoor op zo een 'sprulletje'overgens doe ik ze ook weg omdat ik het toch leuker vindt om te mountainbike , heb ook al 70 mee gehaalt ;) ( wel 19% bergaf LOL) mja daar weet ik ook dat ik mee kan stoppen ( hydrolisch ) voor de kenners formula one remmen

Back