Wie heeft zich aangemeld voor de clubrace van EVMC??

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Rick St., 30 sep 2004.

  1. Rick St.

    Rick St. Guest

    Heeey. De topic naam zegt het al. Wie heeft zich aangemeld??? Wie zien we zondag op het circuit van het forum ;)?

    groeten, Rick 8)
     
  2. michel_rc

    michel_rc Guest

    kan het nog? of ben je nu te laat?
    en hoelang duurt die competitie?
     
  3. michel_rc

    michel_rc Guest

    trouwens heb jij die x-ray laatst gekocht of was dat weer ruben[hoorde ik van herman]
     
  4. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    michiel dat was ruben :wink:

    en om je te kunnen inschrijven moet je wel lid zijn van evmc want het is een besloten club finale (laatste race van het jaar) inschrijven kan ook niet meer want dat moest voor woensdag avond 10 uur gebeuren.

    ik heb me in ieder geval ook ingeschreven en jasper ook en volgens mij ruben ook.

    maar volgens mij zijn er hier niet zo veel mensen van evmc :roll:
     
  5. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    heeey vandaag was het dan zo ver onze eerste wedstrijd :D rick had helaas problemen en die viel dan ook na de 2e kwalificatie uit door dat zijn electronica van zijn impuls niet wou :cry: .

    ik en jasper hebben vrolijk meegereden waarmee jasper zelfs 3e werd in de 1e finale en ik zelf een 8e plaats behaalde. de 2e finale was in het begin vrij spanend en na de 2e bocht klapten er een paar op elkaar. ik kon er gelukkig langs en reed een aardige tijd op 3e positie tot dat ik een stuur foutje maakte en in gras belande. toen doorgereden en ging toch weer goed en pakte weer een plaats terug. toen kreeg ik last van storing en belande naast de baan. toen ik op de baan werd gezet (rechte stuk) kwamen er net 4 man aan die dan ook VOL op mij in ramde wat ik jammer genoeg ook niet kon helpen. hierdoor volledig uit mijn ritme en begon eigenlijk roekeloos te rijden. naja eind van de race natuurlijk boos maar oke.

    voor de rest super dag en weer veel geleerd we waren in tot met 11 electro rijders dus het was gezellig druk 8)
     

Deel Deze Pagina