Wie iemand voor mij bouwen?

• Topicstarter Topicstarter mc-24
  • Startdatum Startdatum
bedankt - daarvor dat ik eerst 6maanden Nederlands praat vind ik, kan ik het toch erg goed :P ik heb overigens een Nederlandse Staatsexamen gedaan, maar alleen op Nt2-3 Niveau...
:P

Nou respect hoor.. perfect is het niet maar het is wel gewoon goed, zeker voor iemand die het nog maar 6 maanden leert.

Ook mijn complimenten voor MC-24. En voor er misverstanden ontstaan ;), veel Nederlanders denken dat de Nedelandse taal een Duits dialect is maar het Nederlands is ouder dan de Duitse taal. Maar dat zal MC-24 nog wel leren t.z.t. in, gokje, Nijmegen.

jaja dank u wel, maar nu terug :) welke modell zal ik nu kopen.... discussie of zo :P

ok i ik heb mij nu... ik weet nu ongever wat ik will kopen, maar...

2,2m Wilga van Airworld of 2,8m van Frisch-Modellbau, omdat deze modellen met 1800-2500 Euro klaar kunnen zijn...ik will niet meer "investieren"... maar wat zal ik nu doen...iemand die ervaringen heeft met Airworld modellen of met precies de Wilga... ik weet dat Frisch erg goed is, maar Frisch zijn echt vliegtuigen aan die men erg veel moet werken :( maar het prijs verschill tussen deze twee is zo minder/weinig...

HULP! of help? :P
:cry:

zoooo ik heb mij nu ...ik weet te weinig woorden!...."entschieden" ik koop de airworld Wilga...

iemand tips voor de electronic? ZDZ of ZG of Moki Motor? 45kubik is genoeg denk ik wel... liever 62? Boxer of normaale Motor...

dank u dat is fijn, maar dat helpt mij niet uit te vinden welke motor ik nu zal nemen...

Hallo MC-24,

Der Wilga sieht mann ja nicht so oft, vielleicht kannst du mit dieser URL etwas machen:

http://www.albatrossrc.com/

Ich wurde mal suchen mit Google ob es Leute gibt die schon so etwas gemacht haben (die gibt es sicher!) es sind ja auch im D viele Modelflieger. Am beste bekommt mann Beratung von einer die so etwas im Praxis gemacht aber das ist ja klar (entschuldigung fur meine Deutsche Sprache :lol: ).

Mit freundlichem Gruss aus die Niederlande,
Jako Koel

mc-24 zei:
bedankt - daarvor dat ik eerst 6maanden Nederlands praat vind ik, kan ik het toch erg goed :P ik heb overigens een Nederlandse Staatsexamen gedaan, maar alleen op Nt2-3 Niveau...
:P
ik heb nu een jaar duits en kan er nog niets van.. :|

misschien een idee om te zeggen waar je woont, wat je ervoor over hebt wat je wel zelf wilt doen, en wat je zou willen laten doen?

en anders misschien 2 kits kopen? 1 voor jezelf en de ander voor de bouwer? ;-)

hey bedankt :) sorry ik was lang niet meer hier, ben verhuist...maar ik heb nu alle infos die ik kan gebruiken... ik neem een ZG62 denk ik....aan het model heb ik ook al iets gedaan...ik wil graag fotos naar hier brengen maar ik heb me nog niet aangemeld naar den foto homepage... maar ik wil het doen als iemand het wil zien!

Groeten
Marcel

je bent toch goed in duits? mijn Nederlands is ook niet veel beter :P

waaaaarom komen alle berichten van mij in de foute "forum" ... sorry

Back