Wie is bekend met het merk cyclone?

• Topicstarter Topicstarter willie-gt-tdi
  • Startdatum Startdatum
Als ik het goed gezien heb kost dat ding 149 euro, met 50 euro meer hed je een Fazer gehad og via Ebay een FW06. Dit zijn auto's van beduidend een betere kwaliteit en een ondergrond van echte raceversies en kent een breed support.

Stille hint met die Cyclone: controleer alle schroefjes.

Wat betreft Merlin. De Exprert is de juiste keuze voor de recreatierijder, het is vetter gesmeerd en het is goedkoper. De winst die de Pro met een hogere aanschafprijs geeft is niet van toepassing op een recreatierijder.
Dat de lagers kapot zijn gaan kan ook met een andere brandstof gebeurd zijn, Novarossi heeft nu in de afgelopen tijd wat series slechte lagers gemaakt.

daar ben ik het met je eens maar op ten duur is z'n goedkoop autotje te frustrerend omdat er altijd wel wat aan kapot gaat door de slechte kwaliteit en de onderdelen zijn ook niet altijd verkrijgbaar
daarom heb ik ook voor een duurdere auto gekozen

Blijkbaar is Naaldwijk eensgezind, want dat was precies wat ik ook dacht :-P.
Soms is het slim om langer te wachten en te sparen, zodat je een wat "hoogwaardiger" auto'tje kan kopen. Heb je op den duur veel plezier van :).

Al met al ben ik benieuwd hoe uw ervaringen zullen zijn met deze auto :)!

Groeten,

Ruben

Blijkbaar is Naaldwijk eensgezind, want dat was precies wat ik ook dacht :-P.
Soms is het slim om langer te wachten en te sparen, zodat je een wat "hoogwaardiger" auto'tje kan kopen. Heb je op den duur veel plezier van :).

Al met al ben ik benieuwd hoe uw ervaringen zullen zijn met deze auto :)!

Groeten,

Ruben

maar ja duurkoop is niet altijd een goede koop natuurlijk, maar ja zal het wel zien, en kijk, zoals negatieve tips heb ik niks aan, maar de tip om eerst alle schroefjes na te lopen, kijk daar heb ik wat aan....dus probeer de negatieve dingen voor je te houden, en breng alleen het positieve :cool:

"grapjes modus" Een heel positief punt aan de ACME auto's is dat ze in hele mooie stukjes uit elkaar spatten als je een boom raakt :)
"grapjes modus uit..."

Gewoon alles goed controleren voor je eerste rit zoals Roelof al zei en rustig inrijden volgens het boekje wat erbij zit.
Dan rustig rijden en niet proberen meteen zo hard als de auto kan gaan rijden.
Je bent zelf ook nieuw met de hobby dus je moet zelf ook alles leren en aan gaan voelen hoe je auto overal op reageert..

EN wat nog belangrijker is... VEEL lezen op het forum.
Heb je de stickies al helemaal gelezen bijvoorbeeld??

"grapjes modus" Een heel positief punt aan de ACME auto's is dat ze in hele mooie stukjes uit elkaar spatten als je een boom raakt :)
"grapjes modus uit..."

Gewoon alles goed controleren voor je eerste rit zoals Roelof al zei en rustig inrijden volgens het boekje wat erbij zit.
Dan rustig rijden en niet proberen meteen zo hard als de auto kan gaan rijden.
Je bent zelf ook nieuw met de hobby dus je moet zelf ook alles leren en aan gaan voelen hoe je auto overal op reageert..

EN wat nog belangrijker is... VEEL lezen op het forum.
Heb je de stickies al helemaal gelezen bijvoorbeeld??

tsja maar tis ook niet de bedoeling om een boom te raken natuurlijk he;)

maar zal het doen volgens het boekje en een nieuwe hobby kan een dure en betere hobby worden natuurlijk...en zal veel lezen op t forum

Back