Wie is zijn heli kwijt???

Lol

Niet goed te praten natuurlijk, welke knuppel gaat nu met het eerste zonlicht van het seizoen meteen met een camera over tuinen vliegen...
Oefenen voor het hoofdseizoen :mrgreen:

Prettig dat er niemand gewond is, en nog leuker dat de eigenaar zijn hele spul kwijt is...
Camera zal blijkbaar geen minitype zijn, maar een echte volwaardige handheld (ga ik van uit, anders film je er geen verjaardag mee...), en de heli kost nog wat...

Ik heb vroeger wel in de Twickellaan gewoond, maar ik was het niet hoor! :-)

Goedkoop spul (ziet eruit als zo'n Robbe 400-size geval) zonder failsafe? Beetje wind eronder en weg is-ie? Misschien was-ie wel het huwelijksfeest vanuit de lucht aan het filmen om zo aan unieke beelden te komen. 8)

Huhhuh...

Boven tuintjes?
Welke knuppel gaat er nu boven schuttingen vliegen, 1 fout en je bent hem kwijt

Vermoedelijk deed hij het dus expres...
Misschien was de dame die hem gevonden heeft jong en niet onaardig om te zien :mrgreen:

Goedkoop spul (ziet eruit als zo'n Robbe 400-size geval) zonder failsafe? Beetje wind eronder en weg is-ie? Misschien was-ie wel het huwelijksfeest vanuit de lucht aan het filmen om zo aan unieke beelden te komen. 8)

ik vermoed dat de heli op het plaatje niet de heli in kwestie is. Daar deze waarschijnlijk niet meer in 1 stuk op te rapen was.

En daarnaast is het voor hun allemaal 1 pot nat, of het nu om een walkera CB180 gaat of een Henseleit TDR, in alle gevallen laten ze het eerste plaatje zien wat ze online tegenkomen als ze "minihelikopter" intikken op google.

Wat mij betreft had de vrouw nog even flink met beide voeten tegelijk op het ding mogen springen.

Denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn, zulke mensen verknoeien de hobby voor ons. Ik vind het onverantwoordelijk.

Geef alleen wel toe, het eerste wat het artikel doet is je laten grijnzen:wink:

Back