wie kan het model jollie

halo ik ben in het bezit gekomen van een grootzeil met een mooie bolling er in.
op de koker waar het in zit staat de naam jollie,ik ga der van uit dat dit de naam
is van het model.
het zeil is 1,40 meter hoog ,langs de mast gemeten.
de lengte boom is 60 ctm
wie kan mij er meer over vertellen,heeft mogeljk het schip of foto.
het zeil is af komstig uit oude voorraad en is nooit gebruikt .dus echt nagel nieuw, bij intresse hier voor graag pb tje.
vgr tonsr

Laatst bewerkt:
Ton, Staat er geen jolle, het Duitse woord voor jol? Zo ja dan even zoeken op RC Segeljolle. Gr. Klaas.

halo klaas ,nee er staat echt jollie,kreeg bericht van arjan dat hij dacht dat het een schip met een pop was die zich verplaatste als contra gewicht.
het zeg mij niets klaas.vgr tonsr

Robbe Modellbau heeft een open zeiboot (jol) met een bewegende pop in het assortiment gehad. Kan daar niets meer over terugvinden.

dit is het scheepje waar dat groot zeil bij hoort wat ik nieuw hier heb liggen,als iemand intresse in dat zeil heeft hoor ik het wel,ik heb het gekocht voor een schip van mij ,maar daar komt het niet lekker op uit,en het verknippen.
wel allemaal bedankt voor de moeite dit te vinden.vgr tonsr

Hallo vrijevaarder, ik heb thuis 2 van die Jollie zeilboten staan en 1 ervan zou zelfs weg mogen als je interesse hebt.
Info kan ik je ook wel geven of foto's e.d.
Groetjes Marcel.

graag een fototje en de prijs,en uhhh via ap???????ik en al blij dat ik hier kan komen met mijn computer,ik zou het echt niet weten marcel.vgr tonsr

Ik dacht dat je zaterdag zou bellen maar volgens mij is het al zondag nu dus dat lukt niet meer, ben je me vergeten ???

Back