Wie kan me helpen, HPI of Mugen?

• Topicstarter Topicstarter Jochem2
  • Startdatum Startdatum
De impulse is een prima wagen, en de verschillen met de opvolger (de 705) zijn best wel klein. Zeker geen slechte aankoop dus. Wel is het zo dat je zo'n impulse niet even in een paar uur in elkaar schroeft. Mijn HPI rs4-3 SS kostte me zo'n 4 uur, exclusief kap, met de impulse ben ik af en aan een week bezig geweest (ik denk een uur of 16)...

Mijn impulse Pro:
compare6.jpg

(Er achter staat mijn RS4-3)

d-max zei:
Met een viper kap ? Nog nooit gezien :P
De kap is dan ook van HPI :) . Al die kappen passen toch wel redelijk, alleen het uitzoeken waar de gaatjes voor de bevestiging moeten is vervelend...

Om te bewijzen dat het er echt een is, hier nog een plaatje:
rs4impulse.jpg

:)

Beide wagens bevallen me overigens uitstekend. De impulse is te snel en 'star' om op een parkeerplaats echt goed te rijden, daar heb ik de HPI voor. Deze is iets langzamer, heeft een mindere wegligging, maar komt ook minder nauw qua afstelling en rijdt prima op (slijtvaste) rubber banden. Ook heeft deze geen aandrijfriemen en is daardoor 'steentjesproof'...

de vraag: msx of hpi rs4 nitro 3?

conclusie: serpent impulse :D

LOL

ik zou voor de mugen gaan 259€ hoef je alleen nog een zender set.
oww en niet de start set te vergeten

De mugen is een zeer goed wagen! En niet zo duur En de levering is ook wel oke :)

een vriend van me had ook een mugen hij was er niet over te spreken

jah maar dit is persoons afhankelijk
iederen ervaart iets anders en dat legt aan de persoon in kwestie.

ik heb zo veel problemen gehad met me SS dat ik het niemand aan raad.

maar het is mijn eigen schuld
had ik een iets anders gekocht had ik je dat niet aan geraden.

ik raad je nu alleen geen hpi aan dit omdat ik al lang op onderdelen zit te wachten en dat is echt kut.

mugen is een heel goed merk hoor, en ik zeg nogmaals dat de msx een hele goede beginners wagen is, maar laat de poster zelf weer eens reageren.

ok even duidelijk, mijn antwoord op de vraag of hij die hpi moet nemen of die mugen zeg ik mugen.

Maar ik zeg tevens: let op de impulse aanbieding van pk racing.

MobFigure zei:
ok even duidelijk, mijn antwoord op de vraag of hij die hpi moet nemen of die mugen zeg ik mugen.

Maar ik zeg tevens: let op de impulse aanbieding van pk racing.

Ik heb de mugen en de rs4 3 SS in m'n handen gehad en ben uiteindelijk voor de HPI gegaan... Deze voelde toch wat steviger aan... (maar de mugen ook absoluut niet slecht!)
rs4_close.jpg

En ook ik zeg 'kijk toch eens goed naar de impulse...' :)
imp_close.jpg

jah de impulse is top maar je kan er echt niet mee op parkeer plaatsen rijden.

dat gaat teveel kosten teveel p[olies teveel snaren
en hij is anders handel baar

Ja voor hem de keus als hij toch ook op een parkeerplaats wilt rijden moet hij geen impulse nemen nee, als hij vlakbij een circuit woon zal ik de impulse nemen.

Off Topic..
Daar zeg ik toch nix over?

On Topic
Ik denk dat de Mugen/HPI ook hele goede wagens zijn die best te vergelijken zijn met elkaar ;) Het is gewoon wat je zelf wilt!

hallo allemaal!

sorry voor mijn wat late reactie, maar ik had het hele weekend geen mogelijkheid meer om te posten vandaar.

Ik ben echt blij met jullie reacties! ik kan heb er nu een beeld bij, en ik probeer zo snel mogelijk naar pkracing te gaan en me daar ook nog even te laten informeren.

uiteraard houd ik jullie op de hoogte! (voor de geinteresseerden onder ons dan :) )

Back