Wie kan me helpen

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Wesleyharmans, 8 sep 2021.

  1. Wesleyharmans

    Wesleyharmans

    Lid geworden:
    8 sep 2021
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Drenthe
    Hallo

    mij heb 7 jaar geleden via marktplaats een nitro auto gekocht.
    Nu weer terug gevonden in de garage en wil hem toch weer proberen aan de praat te krijgen.
    Alleen moet ik wat onderdelen gaan kopen maar weet het merk van de auto niet en hoe het onderdeel heet. (Heb er nog geen verstand van ) maar lijkt me heel leuk en mooi om me erin te gaan verdiepen nu ik de tijd er weer voor heb.
    Ik zoek een tandwiel (plastic ) die aan de aandrijving aan de motor komt heb toen al wel eens wat besteld maar toen de verkeerde gekregen en toen heb ik hem in de garage neer gelegd en niks meer mee gedaan.
    Tot vandaag nu wil ik me erin gaan verdiepen en zorgen dat ik de auto weer aan de praat kan krijgen.
    Ook zit ik nog te zoeken welke nitro ik ervoor nodig ben. Zal even een paar foto’s toevoegen om wat voor auto en motor het gaat.
     
  2. Wesleyharmans

    Wesleyharmans

    Lid geworden:
    8 sep 2021
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Drenthe
    Hier de foto’s van de auto de motor is een lrp z.18s spec 2 nitro
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
  4. Wesleyharmans

    Wesleyharmans

    Lid geworden:
    8 sep 2021
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Drenthe
  5. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Download gewoon even bij tamiya de manual, dan heb je partnummers wat het zoeken makkelijker maakt.

    Marco's modelbouw is een grote tamiya dealer waar je terecht kunt en verder is op ebay nog een hoop voor oudere modellen te vinden.
    En niet online te vinden, dan gewoon even bellen met een winkel dat Tamiya verkoopt.
     
  6. Wesleyharmans

    Wesleyharmans

    Lid geworden:
    8 sep 2021
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Drenthe
    Oké super bedankt ga ik daar mee aan de slag
     
  7. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.835
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Dat is geen tgx 1:8, eerder een Tamiya tg10 1:10... Vergelijk maar eens als je foto's googled.
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Hmmmm.... dat hebben we inderdaad ook nog gehad. Even met de manuals de maatvoedingen nalopen, dan weet je het zeker.
     
  9. Wesleyharmans

    Wesleyharmans

    Lid geworden:
    8 sep 2021
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Drenthe
    Heb een tandwiel gekregen van iemand die nog 1 had liggen gister nitro binnengekregen en vandaag even naar de winkel geweest om een nieuwe gloeiplug en stift opgehaald 2 x trekken en het motortje liep. Nu de plug aan de lader en morgen afstellen en rijden als het mooi weer is
     
    Tamaniac vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina