Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee ken niemand maar dan hoe dat moet licht het er toch gewoon aan of de trekstarter nog goed is of nietmark0126 zei:Til de auto met de trekstarter op. Valt hij niet gelijk naar beneden, maar blijft hij hangen, dan zit er nog voldoende compressie op en zal de motor nog redelijk goed zijn. Maar ken je iemand die verstand heeft van brandstofmotoren? Neem die dan mee.
M.v.g. Mark
iemand meenemen leek mij oook een goed iedee de verkoper woont in houten (utrecht) en ik woon in wanssum (limburg) duspsygho zei:Probleem is wel dat je met een flinke scheut afterrun een mega compressie hebt!
Dus gewoon laten lopen, af laten koelen,en dan weer kijken of het aan de trekstarter kan optillen...
Wees verstandig en neem iemand mee die er verstand van heeft, desnoods vraag je of iemand van "hier" met je mee wil.
neej dara kom ik niet langspsygho zei:Als je langs drenthe komt...
neej ik ben pas 13 en mijn vader is vrachtwagenmonteur en heeft geen auto van de zaak dus jammerpsygho zei:Weet ik, was ook meer voor als je auto van de zaak hebt, dan maken (bij somige) de prive kilometers niet uit
Dan kan het nog een idee wezen een "wereld" reis te maken...