wie kan mij helpen met brandstof buggy

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
Til de auto met de trekstarter op. Valt hij niet gelijk naar beneden, maar blijft hij hangen, dan zit er nog voldoende compressie op en zal de motor nog redelijk goed zijn. Maar ken je iemand die verstand heeft van brandstofmotoren? Neem die dan mee.

M.v.g. Mark

mark0126 zei:
Til de auto met de trekstarter op. Valt hij niet gelijk naar beneden, maar blijft hij hangen, dan zit er nog voldoende compressie op en zal de motor nog redelijk goed zijn. Maar ken je iemand die verstand heeft van brandstofmotoren? Neem die dan mee.

M.v.g. Mark
nee ken niemand maar dan hoe dat moet licht het er toch gewoon aan of de trekstarter nog goed is of niet

hoi
Je vroeg of je voor 155 euro moest kopen.
Als die goed is gelijk meenemen :D
Vindt het super goedkoop voor zon auto :lol:

Probleem is wel dat je met een flinke scheut afterrun een mega compressie hebt!

Dus gewoon laten lopen, af laten koelen,en dan weer kijken of het aan de trekstarter kan optillen...

Wees verstandig en neem iemand mee die er verstand van heeft, desnoods vraag je of iemand van "hier" met je mee wil.

psygho zei:
Probleem is wel dat je met een flinke scheut afterrun een mega compressie hebt!

Dus gewoon laten lopen, af laten koelen,en dan weer kijken of het aan de trekstarter kan optillen...

Wees verstandig en neem iemand mee die er verstand van heeft, desnoods vraag je of iemand van "hier" met je mee wil.
iemand meenemen leek mij oook een goed iedee de verkoper woont in houten (utrecht) en ik woon in wanssum (limburg) dus

Weet ik, was ook meer voor als je auto van de zaak hebt, dan maken (bij somige) de prive kilometers niet uit :P

Dan kan het nog een idee wezen een "wereld" reis te maken...

psygho zei:
Weet ik, was ook meer voor als je auto van de zaak hebt, dan maken (bij somige) de prive kilometers niet uit :P

Dan kan het nog een idee wezen een "wereld" reis te maken...
neej ik ben pas 13 en mijn vader is vrachtwagenmonteur en heeft geen auto van de zaak dus jammer

155,- lijkt me een prima prijs.

Ik rijdt momenteel met een hotbodies lightning2 rr en heb daarmee sprongen van 5 meter en hoger gemaakt, meestal zonder schade.

tot nu toe 2x schokbrekers moeten herstellen maar das voor 10,- verholpen (2 reparaties)

Springen met die bak dus!!

Back