Misschien hoort dit onderwerp hier niet helemaal thuis, maar omdat de NLC een van de weinige vrije vlucht clubs in Nederland is, denk ik dat ik hier de juiste mensen tref.
Op Youtube is nu een film te bezichtigen van/over de NLC. Het is een promotiefilm van de club gemaakt in de jaren '40. Tenminste, dat is mijn schatting. Ik wil gaan proberen te achterhalen of deze schatting correct is. Dit kan onder andere gedaan worden door de modellen te benoemen die gevlogen worden in de film. Als achterhaald kan worden wanneer deze ontworpen zijn, dan is misschien ook te bepalen of mijn schatting correct is.
De film is hier te bezichtigen:
[media=youtube]eBVfpWSpniw[/media]
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite! Ennuh, ook veel kijkplezier
Greetz,
Jurgen
Op Youtube is nu een film te bezichtigen van/over de NLC. Het is een promotiefilm van de club gemaakt in de jaren '40. Tenminste, dat is mijn schatting. Ik wil gaan proberen te achterhalen of deze schatting correct is. Dit kan onder andere gedaan worden door de modellen te benoemen die gevlogen worden in de film. Als achterhaald kan worden wanneer deze ontworpen zijn, dan is misschien ook te bepalen of mijn schatting correct is.
De film is hier te bezichtigen:
[media=youtube]eBVfpWSpniw[/media]
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite! Ennuh, ook veel kijkplezier

Greetz,
Jurgen
Laatst bewerkt door een moderator: