Wie kan mij helpen met mijn transmitter

• Topicstarter Topicstarter frans989
  • Startdatum Startdatum
F

frans989

Guest
Hey allemaal ik heb de belt cp gekocht maar ik wil toch voordat ik ga vliegen dat iemand me alle functies van de afstandsbediening uitlegd omdat ik een knopje bewoog en hij kijhard begon te draaien en hoord het zo dat de trainer swits weer terug schiet als je hem hebt bewogen of hoort hij in zijn positie te blijven staan groeten frans

EK2-0406A.jpg

maar ik wil toch voordat ik ga vliegen dat iemand me alle functies van de afstandsbediening uitlegd

Hallo Frans,

ik denk dat je vraag wat "dwingend" overkomt, ik zou het wat vriendelijker proberen ;)

Ik kan je niet helpen, ik ken deze zender niet.

Hallo Frans,

ik denk dat je vraag wat "dwingend" overkomt, ik zou het wat vriendelijker proberen ;)

Ik kan je niet helpen, ik ken deze zender niet.

Jah is goed hoor:D
maar was een beetje sjagie toen
maar bedankt voor de tip

De handleiding.. lees 'm.

http://www.hobby-lobby.com/pdf/ek015-inst.pdf

538148867f9d46aa0.jpg

Controleer even met je eigen handleiding, mogelijk dat E-sky verschillende stickmodi uitgeleverdheeft.

Hey ik heb deze handleiding ook maar ik kan er niet echt iets in vinden over de trainer swith en idel hov.pit en gyro.sw kan jij mij een beetje uitleggen waarvoor die dienen
alvast bedankt.
groeten frans

Laatst bewerkt door een moderator:
De gyro switch weet ik niet, het zou kunnen dat je daarmee de giro aan- of uit kunt schakelen, bijster nuttig lijkt mij dat niet, maar ik ben geen helivlieger. Kan ook zijn dat het een calibratieschakelaar is ofzo.

De trainer switch is voor als je 2 van die zenders aan elkaar wilt koppelen om les te geven.

De gyro switch zal waarschijnlijk de Gyro in Heading Hold of Rate mode schakelen.
Je vliegt normaal gesproken in HH mode.
Die Idle switch en knop dienen ervoor om je toerental vast te zetten op het met de knop ingestelde toerental.
Je throttle stick zorgt dan alleen nog voor stijgen en dalen, niet meer voor meer of minder toeren.
Met de Hoverpitch knop verander je de verdraaiing van je hoofdbladen.
Kan je dus het punt mee bepalen wanneer de heli begint te hoveren in je throttle stick beweging bij een bepaald toerental.
(zou ik altijd in het midden laten staan)

Eric

De gyro switch zal waarschijnlijk de Gyro in Heading Hold of Rate mode schakelen.
Je vliegt normaal gesproken in HH mode.
Die Idle switch en knop dienen ervoor om je toerental vast te zetten op het met de knop ingestelde toerental.
Je throttle stick zorgt dan alleen nog voor stijgen en dalen, niet meer voor meer of minder toeren.
Met de Hoverpitch knop verander je de verdraaiing van je hoofdbladen.
Kan je dus het punt mee bepalen wanneer de heli begint te hoveren in je throttle stick beweging bij een bepaald toerental.
(zou ik altijd in het midden laten staan)

Eric
De Gyro switch zal standaard niets doen. Op een belt zit geen HH gyro. Als je een HH gyro bestelt kan je met deze schakelaar Heading Hold aan of uit schakelen.
Verder voor de accu aan te sluiten alle switches naar achteren zetten en draaiknoppen in het midden:)

Als je verder even over het forum struint komen er vele tips en informatie over de Belt naar voren.

BTW: De Idle up switch hebben vele mensen op de zelfde wijze ontdekt als jij. Vaak met schade tot gevolg!:hammer:

Welkom bij de Belt-CP club en veel succes,

Wilbert

De Gyro switch zal standaard niets doen. Op een belt zit geen HH gyro. Als je een HH gyro bestelt kan je met deze schakelaar Heading Hold aan of uit schakelen.
Verder voor de accu aan te sluiten alle switches naar achteren zetten en draaiknoppen in het midden:)

Als je verder even over het forum struint komen er vele tips en informatie over de Belt naar voren.

BTW: De Idle up switch hebben vele mensen op de zelfde wijze ontdekt als jij. Vaak met schade tot gevolg!:hammer:

Welkom bij de Belt-CP club en veel succes,

Wilbert

hey bedankt ik heb vandaag al heel wat gehoverd maar moet nog leren goed met de neus naar mij toe te vliegen kan ik al goed met mijn 4 kanaals maar bij deze moet je veel meer opletten is aardig lastitg

zender

die zender lijkt sprekend op de mijne voor lama V4 ik wou hier even reageren op het feit je zei je heli plots in acktie schoot, heb je een switch verzet, ik bedoel daarmee de 4 switches op rij rechts onderaan op je zender??ik heb een gelijkaardige ervaring, en dat met de 3de switch in rij van links naar rechts dus, toen ik hem naar boven plaatste terwijl de heli op stroom stond, ik beshouw deze switch dus als uiterst gevaarlijk, hopelijk heb je hier wat aan beste groeten

Die vier schakelaars zijn de servo-reverse. Hiermee draai je dus de werking van je servo's om. De 3e zal van het 'gas' zijn, dus dan ga je idd van niets naar volgas als je die schakelaar omhaalt.

Back