Wie kent deze Innovator MD530 Heli

Wie weet of kent deze Innovator MD 530 Helicopter, of weet een adres in NL waar deze te koop is?

4026085093_9f1f28abd9.jpg

VLi4kluL1Is[/media] INNOVATOR MD530 - YouTube

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jNZ6SNBQoV0

Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Adres in Nederland weet ik niet maar in België heb ik hem bij caracars gezien.

Www.caracars.be

Glen heeft jammer genoeg geen webshop maar je kan hem altijd eens bellen of mailen dan zal er wel iets te regelen zijn.

Hoi Jan.
Ik ben even nieuwsgierig en zou graag aan jou willen vragen waarom jij juist deze heli wil gaan vliegen?
Hoor graag je verhaal.
Vr Gr D

wat ik heb begrepen van deze heli is dat het een "simple" heli is.
geen high tech als het gaat om radio instellingen ed. gaat, er zit veel veiligheidszaken in.
heb zelf ook overwogen om deze heli aan te schaffen.
ik heb het niet gedaan toen omreden dat ik nogal veel de grond invloog en met zo'n kap leek mij dat niet echt handig.

gr

Hoi Jan.
Ik ben even nieuwsgierig en zou graag aan jou willen vragen waarom jij juist deze heli wil gaan vliegen?
Hoor graag je verhaal.
Vr Gr D

Het verhaal is kort en simpel, het model spreekt mij erg aan:D
Maar wat de vliegeigenschappen zijn is mij onbekend, wat mij nog tegen houd zij de dure speciale accu's die alleen bruikbaar zijn bij deze heli:-|

Jan

dure, speciale accu's?
vertel?

11,1 v 1800 mah is een normaal maatje accu voor een 450 achtige heli.. Deze worden bijna per scheepslading verkocht ;-)

Jan, dit is een prachtig helietje maar heeft wat nadelen.
Regelaar en gyro zitten op 1 board, dus als je trammelant krijgt, kun je niet eenvoudig iets uitwisselen.

Verder kun je het ding alleen via een pc afregelen wat op het veld niet zo handig is. Het is een nieuw concept van Thunder tiger ( wat al niet nieuw meer is) en nooit echt is aangeslagen.

Hoi Jan.
Mag ik vragen: is het niet mogelijk om een soortgelijke Lipo in die heli te steken en daarmee te gaan vliegen?
Lijkt me toch stug dat die heli alleen maar met DAT wel erg dure Lipo pack kan vliegen toch?
Er zijn anno 2013 zoveel soorten Lipo packs in alle maten en merken dat het vast wel mogelijk is om zo'n Lipo van hetzelfde Mah en formaat in die heli te plaatsen.
Dat zou je zekers bakken geld schelen, want laten we eerlijk wezen: je gaat toch echt niet zo'n smak geld uitgeven voor 1 zo'n Lipo packje?
De hobby moet wel leuk blijven want kost al meer dan genoeg toch.Ha ha ha ha
Vr Gr D

klitteband halen bij de praxis of soortgelijke winkel.
klitteband op de heli, klitteband op de accu, kun je dit zo aan elkaar plakken.
en dan een bandje erom, en knappe vent die dat los krijgt...

iig, mij nog niet gelukt

Als er nog iemand die er een zoek met nieuwe romp en drie accu's en nog een paar sets rotorbladeren.
Kan natuurlijk reageren via pb.

Back