Nog even wat laatste mededelingen / herinneringen:
De route wordt vanaf kruising Witrijtseweg/Kleine Witrijt, Bergeijk aangegeven door gele bordjes met F5B.nl.
Het is allemaal onverharde weg (zandpad) dus denk niet dat je verkeerd rijdt.
Zorg dat de accu's geladen zijn, er is zeer beperkt 12 Volt aanwezig op het veld, wij hebben 4 12V accu's mee, die kunnen gebruikt worden.
De auto kan tegen het veld geparkeerd worden, dus je zou ook in de auto kunnen laden.
Zorg dat je er om 10.30 bent, ja kan dan nog even invliegen.
Ik wil om 11.00-11.15 met de eerste ronde beginnen.
Deelname is 5 euro, dat gaat naar de club, dus er is iemand van de club aanwezig die het geld int.
Neem een 2e ontvanger mee, voor het timingsysteem.
Liefst met een verlengkabeltje in de aansluiting waar het gas zit.
Er is geen toilet op het veld, wel een enorm bos achter het veld.
Eten en drinken wordt door Jan Scholten geregeld, ik neem aan tegen schappelijke prijzen.
Na de wedstrijd gaan we ergens eten, als je mee wilt, aangeven bij Jan Scholten.
Chinees geloof ik.
Iedereen betaald voor zich.
De wedstrijd zal zo rond 17.00 afgerond zijn.
Neem je goede humeur mee, ga niet lopen stressen, als je vragen hebt dan stel je die gewoon en hou de kisten heel!
Voor de eventuele bezoekers:
Kijk uit als je de pits in loopt, ga niet voor een model staan, de props hakken met gemak een arm af!
Tijdens de wedstrijd wordt er richting bos gevlogen, ga niet in het verlengde van de rakken staan!
Vragen mag je aan iedereen stellen, de deelnemers zullen je ook alles laten zien wat je wilt zien maar ga niet zelf aan spullen zitten.
De F5B telefoon gaat morgen na 18.00 weer aan, als je vragen hebt dan bel je maar:
06-396 140 55
GJ