Wie vliegt er bij BVL in Steenbergen?

Net nog ff lekker gevlogen, weinig wind en lekker warm:p Volgens mij waren de jongens nogal onder de indruk van de power van een 42V motor, hehehe:mrgreen:

Jup, zeker onder de indruk.... man man man wat een POWER! :D

Heel gaaf zo'n toestel te zien vliegen!!!!!

Ikke niet denk ik.

Ik ben net terug van vakantie, meteen een bak regen over me heen.
Welkom thuis zullen we maar zeggen. ;)

Nou, welkom thuis sven :) je ziet me morgen wel verschijnen met je pakketjes :) (na mijn werk).

Ik weet niet of ik van het weekend ga vliegen, ligt geheel aan het weer! Ook moet ik misschien naar fokker-stork, voor de familiedag op zaterdag ;)

Als het weer het toelaat, zal ik van het weekend nog wel op het veld te vinden zijn :)

Zaterdag of zondag :)

EDIT: zondag kan niet... dus ALS ik al ga vliegen vant weekend, moet het zaterdag zijn...

Laatst bewerkt:
als ik zaterdag ga vliegen, misschien wel met mijn nieuwe snelheidsduivel.....

EDF jet op 4s (ja een nieuwe :) als vervanger van de amx jet).
is met lasergun gemeten op 165 km/h in vlakke vlucht, ..... dus dat is nog effe een stukkie sneller als mijn eurofighter :P (nog sneller? JAAAA ... nog sneller :D )

Laatst bewerkt:
Donderdagavond deze jongen ophalen; (1.85 meter, 10s lipo)

Sukoi-29.JPG

Ff een paar avondjes doorknutselen, dan zal die ook met regelmaat op de BVL te zien zijn:)

HAH cool :D

met een beetje geluk kan ik morgen mijn nieuwe snelheidsduivel maidenen :) (165kph gelaserd, gemiddelde van 2 runs ivm wind)

EDIT: ahhhh verdorie... helemaal vergeten dat ik morgen avond naar mijn ouders moet :( naja... komt wel een keer goed ;)

Laatst bewerkt:
Hah :) leuk filmpje :D
ondanks dat ik niets bij had om te vliegen, sta ik er toch op :D en wel met sven zijn Jerry (thnx sven, dat ik er mee mocht vliegen :) )

De bedoeling is elke dag dat we aanwezig zijn zo veel mogelijk proberen te filmen :)

@Sven: waren wel HEEL veel heli's dit keer... is het niet?

Wel leuk trouwens, dat iemand jou ook gefilmd heeft sven! Mooi dat er toch mensen zich geroepen voelen de HD cam in handen te nemen :)

Heheh ja, even een filmpje gemaakt van mijn jerry. :p
Mijn eigen modellen worden niet zo heel veel gefilmd namelijk.
James was zo vriendelijk om het geklooi met mijn micro miss amerika te filmen. ;)

En die heli's inderdaad, ik wordt tureluurs van die dingen.
Steeds als ik denk dat het weer even rustig is en ik net mijn tuigje oplaat,
komen ze weer met die stinkende tollen voor de pitts hangen.
Ik wou dat ze eens wat meer in hun hoek bleven. :(

Aardig van james dat hij ging filmen :) als ik er ben zal ik natuurlijk zo veel mogelijk filmen voor je!

En jah, die heli's mogen gewoon rondvliegen, maar hooveren moet in hun eigen hoek, en tot een minimum beperkt worden voor de pits...

Ik natuurlijk niet :(

volgende week kan ik elke avond wel, behalve donderdag. En ik kan misschien vrijdag overdag.

naja, tijd genoeg om mijn nieuwe jetje nog te perfectioneren (lak) en in te stellen in mijn zender.
Jammer dat de maiden dan zo lang op zich moet laten wachten :( (welke ik ook het liefst in gezelschap doe, ivm video opname)

Nou... wilde vandaag gaan vliegen, maar sven meld dat het net is gaan hozen in roosendaal :(

Dan zal het op het veld wel te nat zijn :(

Back