Wie weet welk merk/type, 1/8, brandstof auto is dit?

• Topicstarter Topicstarter armando1234
  • Startdatum Startdatum
ik heb rajeev ook al een paar keer uitgelegd dat er meeeeeeer merken bestaan...
veeeel meeer alleen hij houdt het bij
hpi zegt hij want dan blijft de auto ''origineel'' zijn keus maar dat kan soms best wel tegenvallen!!

ik heb rajeev ook al een paar keer uitgelegd dat er meeeeeeer merken bestaan...
veeeel meeer alleen hij houdt het bij
hpi zegt hij want dan blijft de auto ''origineel'' zijn keus maar dat kan soms best wel tegenvallen!!

Dat is indd waar soms betaal je daar onnodig extra voor zonder dat het wat extras opleverd wil zelf altijd nog een keer voor een spectrum DX3 R gaan. Lijkt me een hele mooie zender.

heb zelf ook een zender van spektrum.. ja de prijs in hoog maar je betaald voor wat je krijgt... ze liggen lekker in de hand sturen soepel.. noem maar op..

Ik zie dat jij dezelfde auto als mij hebt staan waarvan ik ook niet wist wat voor model het was. Maar als ik dat zo zie is mijn auto niet echt orgineel meer. De radioplaat mis ik dan kennelijk want ik heb er ook ongeveer zon kap bij. Motor is bij jou ook hetzelfde ik heb vandaag een paar pogingen gedaan hem te starten maar gaf geen kik. Loopt jou auto wel? neem aan dat jij er ook een magnum f21 motor op hebt zitten.

Ik heb hem niet staan... Wou hem over nemen van iemand. Die motor loopt ook niet meer, heeft lang stil gestaan...teminste ga ik van uit na een lange tijd... Maar ja is wel op te lappen natuurlijk. Anders kwam ik wel even langs, maar ja groningen is niet echt om de hoek!

Dat is indd waar soms betaal je daar onnodig extra voor zonder dat het wat extras opleverd wil zelf altijd nog een keer voor een spectrum DX3 R gaan. Lijkt me een hele mooie zender.

Kijk is een keer op www.LRP.cc :rolleyes: niet te duur, zelfde functies! goed in de hand, supper kleine ontvanger! Makkelijk in te stellen! Tot nu toe erg te vreden over! Je kan natuurlijk ook voor een Spectrum gaan... of Futuba

Laatst bewerkt door een moderator:
Back