Wie wil retro Graupner Shark bouwen voor mij?

bedankt voor de info. zal het eens heeel rustig gaan bekijken.

hoe de toren origineel gebouwd wordt weet ik niet maar ik heb er allu busjes in gemaakt en het was een k#t klus om dat dicht te krijgen aan de onderkant. de bovenkant heb ik gewoon vol laten lopen met resin en dat ging zonder problemen.

??? in de toren zit er een waterdicht vak waar de druksensor in uitkomt
er zitten geen buisjes of zo in de toren voor de rest
door de 2 moeren in de toren ga je met een inbus sleutel en draai je de 2 inbusbouten aan
dan gaan in die twee gaten moeten met een O ring er onder
ik maak een foto

gr raf

11825062_992552460796903_842305575001310812_n.jpg

hier zie je de duiktank en de twee plaatjes met de inbus bouten
de twee led's zitten in de duiktank maar daar is het wel water dicht
ik ga de twee gleuven aan de bovenkant dicht plakken en dan er water in vullen dan zie ik waar het lek is

de shark heft vandaag voor het eerst gevaren
de eerste keer water in de boot dus ??? en nergens een lek want er zat nog druk op toen ik de schroeven loste dus ??
ik denk dat er een kabeltje tussen de dichting gezeten heeft en dat is dus verdomd moeilijk om dit te vermeiden
dus bij het sluiten zeker goed zien dat er geen kabel tussen de dichting zit .er ontsnapt geen lucht maar er komt wel water binnen

na het legen (10 cc) de boot terug dicht gedaan en weer gaan varen en nu bleef hij droog
maar het is wel een raket onder water moet ik zeggen
en het varen met het diepte roer op een stick ben ik zeker niet gewoon dus dat sturen was echt shit maar hij vaart en duikt als een speer
echt scherp draait hij niet meer ik heb op mijn zender de uitslag op 100% staan en heb deze niet verder laten uitsturen
als er aan elke kant 25 % bij komt gaat hij wel haaks de bocht om denk ik
wel op passen voor de max uitslag wat het roer aan kan

zeker geslaagd van dag

gr raf

niet te doen da ding duikt direct naar de bodem
marc waar zit uw zwaarte punt bij die boot

zou je dat eens willen na kijken door hem op een stokje te leggen en dan kijken waar hij balanceerd
hij licht bij mij recht in het water

Back