wiel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
:confused:beste lezers:zon:

ik heb 2 vragen voor jullie waar ik nie echt uitkom .

1. hoe kan het dat een voor wiel recht en de ander schuin staat van mijn tamiya gravelhound.
2.ik heb zojuist een
TAMIYA GT Tuned motor 25T gekocht zou deze motor 27 mhz genoeg vinden , ps; moet ik met deze motor nog iets veranderen eraan wat belangrijk is ?

1 Je wiel kan schuin staan omdat hij een stoeprandje of iets anders heeft geraakt of omdat hij scheef gemonteerd is.

2 27Mhz zegt alleen iets over de frequentie waarmee je zender en ontvanger werken. Het staat los van de werking van de motor. Je motor vind een dikke lipo en een goede regelaar met voldoende vermogen wel lekker. Ook een koelblokje kan hij waarderen, af en toe een goeie schoonmaakbeurt en wat afscherming zodat er geen troep in de motor en koolborstels kan komen.

maar ik heb een tamiya grvaelhound ik heb er eigenlijk nog niks aan verandert maar zou dan die motor goed aan kunnen sluiten aan de standaart materialen

natuurlijk, tanwiel overzetten en gaan. als je op brushless over gaat straks moet je ook even een 2,4ghz zender kopen. wat voor accu heb je?

wat dat ene wiel betreft. dat is toespoor... je moet alleen je zender even bijstellen zodat de 2 voorwielen beide een klein beetje naar buiten staan... succes

nou je moet geen 2,4Ghz zender (en ontvanger!) kopen want 27Mhz werkt ook wel alleen is 2,4 Ghz wel beter en ongevoeliger voor storing

poebe;2585408 wat dat ene wiel betreft. dat is toespoor... je moet alleen je zender even bijstellen zodat de 2 voorwielen beide een klein beetje naar buiten staan... succes[/QUOTE zei:
??? leg dat maar even uit hoe je dat met de zender regeld. dan
moet jij wel een heel speciale zender hebben

uitlijnen-210x300.jpg

Negative camber = Negatieve wielvlucht

Postive camber = Positieve wielvlucht

Toe in = positieve sporing (toespoor)

Toe out = negatieve sporing (uitspoor)

Negative caster = negatieve askanteling

Positive caster = positieve askanteling

uitspoor bedoelde ik

Status
Niet open voor verdere reacties.