wiel van mijn F1 auto lijmen

dag allemaal,:snipersmile:

ik heb een vrij grote on road F1 auto en mijn wiel ligt eraf het harde plastic is gebroken.

ik heb het proberen te lijmen met bison 2 componentenlijm
maar bij mijn eerste rit vloog het wiel er al terug af

kent iemand nog een goede lijm want het zou zonde zijn hem weg te gooien

mvg quinn

secondelijm helpt soms even, maar ik heb nog geen goeie lijm gevonden om velgen deftig te herstellen.Gelukkig gaan ze meestal redelijk lang mee en kosten nieuwe niet al te veel.
Wel 1/8 off road bij mij, wellicht ziet een onroad minder af, en voldoet dan misschien toch de secondelijm.
Afhankelijk van materiaal kun je modelbouwlijm (voor ABS) proberen of PVC lijm (voor afvoerbuizen).

als ik het verhaal van de ts goed begrijp dan gaat het om een speelgoed F1 auto.

Lijmen van asophangingen is meestal niet erg degelijk.
Beter is om te kijken of je het kan verstevigen met een metalen staaf of iets dergelijks.

Met een goeie 2-componenten epoxy en eventueel wat glas/carbon weefsel zou het echt wel moeten houden...

Maar een foto is makkelijker bij het aandragen van een oplossing....

ik denk dat ik wel weet wat voor auto het is maar daar zou ik niet al te veel moeite voor doen.

ik zou het proberen met pvc lijm met een versteviging er achter.
of 2k lijm voor hard plastic (even kijken bij de lokale bouwmarkt)

hierbij de foto's van het autootje (hopelijk zijn ze duidelijk want ik kreeg gene goeie getrokken)

dscf0225p.th.jpg

dscf0224u.th.jpg

dscf0223i.th.jpg

Denk dat het lijmen moeilijk wordt en één tikje of een ongelijke ondergrond en het breekt opnieuw af, tis een speelgoed ding en eigenlijk een een slecht prul, even op marktplaats kijken, daar staan genoeg waar wat aan mankeert, die gewoon kopen voor onderdelen en da's net zo duur als een dure lijm wat niks gaat brengen, sux6.

prop er wat kneedepoxy in. Vaak te vinden als een cilindrisch doosje van pattex of zo. componenten, te kneden.
Heb al wat autootjes van mijn rebelzoontje van 2 mee hersteld.

Back