Micropuller
Forum veteraan
Daar hoort een lager in te zitten. Het lijkt erop dat het lager compleet gedesintegreerd is. Maar ik snap nog steeds niet hoe dit de oorzaak van je oorspronkelijk beschreven probleem kan zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik hem op 4 wielen zet en probeer te rijden gaan de rechterwielen naar voor en de linkerwielen naar achter.
Het zou kunnen als de clutchbell tegen de spur aangeklemd zit en deze niet of niet soepel draaide. En gezien de staat van de clutchbell acht ik dat wel mogelijk.
Dan blijft middendiff staan en zullen de achterste wielen andersom draaien.
Maar dat is niet het probleem zoals het in eerste instantie werd omschreven:
Oh, ik geloof je ook wel, maar ik ben gewoon benieuwd hoe het kan. Ik kan het in ieder geval niet verklaren.Zoals ik het had geschreven gebeurde ook.
Zou ten eerst uw clutchbell (motortandwiel) vervangen daar deze verwrongen is. Hier horen ook 2 lagers bij (binnen en buiten) en eventueel wat shims om de speling goed te krijgen. Speling mag een beetje in de lengterichting, zijdelings zou dit zogoed als niets mogen zijn.
Die lager is kapot gegaan en die stukjes zitten in je wagen of ergens anders op de grond.
Het feit dat je clutchbell niet meedraait als je aan het vliegwiel draait is goed, de koppeling grijpt nu niet aan (of je moet 4000 rpm met de hand halen).
Daar je weet dat je spur geen tandjes meer heeft heb je deze toch al vervangen?
De spur heb ik ook al vervangen, waarom zijn die trouwens van plastic? Is dat niet beter als die van metaal zijn?