wiesel met buitenboord ?? kan dit ??

hallo iedereen, ik heb net een nieuwe romp van mijn wiesel klaar en ik wilde weten of ik hier ook een graupner 650 gtx buitenboordmotor achter kan hangen ??
mij leek het een leuk idee.
alvast bedankt
gr van manuel

Ik zou het niet proberen. Rompje is daar niet voor gemaakt, de kans dat het vaargedrag belabberd is zit er dik in..

ooh oke, ik had nog een vraagje, kan hier dan wel een bl setje in ??
en moet dit speciaal voor een boot zijn ??
want ik dacht ook aan een corrally bl setje met regelaar
zou dit passen ??

Ik heb nog wel een nieuw en ongebruikt aquacraft setje te koop , weet niet of dit past maar is een brushless motor met regelaar , staat in de "electronica verkoop" gedeelte.

Michiel.

deze motor is bijna niet meer te krijgen helaas.
maar hij is te vergelijken met de gtx 600(die trouwens ook zeldzamer begint te worden).
de gtx 600 zat zo rond de 50 euro,de gtx 650 is de opvolger van deze motor.
deze zou het prima kunnen doen.
de robbe jackson die ik in het filmpje achter de boot heb hangen had ik voorzien van een 19 turns drift motor en liep op 8,4 volt.
dit moet met een gtx 650 ook prima kunnen.
gewoon lekker expirimenteren zou ik zeggen.
veel plezier;)
groet.
ferry.

UPDATE !!!
hallo iedereen, ik was in het weekeind weer aan de wiesel bezig en ik heb een paar nieuwe dingen, een corally 19t black edition competition motor met verstelbare timing ! een team orion rocketpack 3300 ma accu en een lrp regelaar ! alles ingebouwd en ermee gevaren !, hij gaat nu echt heeel snel
alleen de motor wordt een beetje warm, maar er komt van de week ook waterkoeling op dus :p en de accu was nog niet eens half leeg na iets van 7 minuten varen :p.
gr van manuel

heb je het idee van een buitenboordmotor achter je wiesel toch maar laten varen?
ik was er eigenlijk best benieuwd naar.

ha,leuk!
wel effe foto's maken he,of een filmpje.
ik ben namelijk gek op alles waar een buitenboordmotor achter hangt.:-D
ik heb net een hele mooie graupner silver spirit gekocht.
en ik heb een kyosho viper waar ik een gtx 500 achter ga hangen.:cool:

hoi alemaal. ik ben erg jong maar rc is mijn grootste hobby!ik ben nu ook bezich met een wiesel, en ik wil ook er een graupner 650 gtx achter hangen. ik ben erg nieuwschierig naar beelden. stuur graag een filmpje op

Back