Wijk bij Duurstede

• Topicstarter Topicstarter Lord Odin
  • Startdatum Startdatum
L

Lord Odin

Guest
Hallo!

Wie rijdt er truggy/buggy/savage in de omgeving van Wijk bij duurstede en waar?

Graag niet op asfalt maar zand...

Wij zijn nu met zijn 3'en en zoeken een goede plaats!

Lord Odin zei:
Hallo!

Wie rijdt er truggy/buggy/savage in de omgeving van Wijk bij duurstede en waar?

Graag niet op asfalt maar zand...

Wij zijn nu met zijn 3'en en zoeken een goede plaats!
wat dacht je van de zandafgraving in maarn?

Daar zaten wij ook aan te denken, heb je daar ervaring mee?

Er staat mij iets van bij dat de zandafgraving absoluut verboden terrein is. Ik voel er weinig voor om na een kwartiertje alle zooi weer in te laden.

Rijd jij ook wel eens ergens in Leersum of Doorn? (Doornse gat?)

De zandafgraving is toch een ontmoetingsplaats voor nudisten geworden / aan het worden? Dat is tenminste wat ik gehoord heb.

Bij het Doornse Gat heb je ook een mooi stuk zand liggen toch? Gaat nog omhoog ook :wink:

hoi ik woon in maarn de zandafgraving is volgens mij ook verboden terein. maar veel mensen komen er gewoon. anders heb je ook nog de koeheuvels dat is een zandverstuiving ook hier in maarn.

Ik woon ook vlak bij het doornse gat. Maar in leersum op de utrechtse baan (das een bos) daar hebben ze ook een mooie zandafgraving. En kan je ook op ander terrein rijden. Dat is een geweldie plek.

Nog een andere mooie plek is het leersumse veld.

Hoi,

Vandaag aan het racen geweest bij het doornse gat. Nou ja, even dan. Binnen een kwartier stond ome diender op de stoep om ons te vertellen dat het niet toegestaan is. Snotver, waar dan? Alle leuke plekken waren verboden (Utrechtse baan, leersumse veld)....

Uiteindelijk zijn we in Tull en t waal terecht gekomen (vlak bij nieuwegein) Dat was in 1 woord SUPER!!! Fotos en video volgen snel!!

Dicht bij Wijk, Doorn, Leersum is NIET te doen. Ik hoor het graag als jullie gaan rijden want dan gaan we mee!

Lord Odin zei:
Hoi,
Dicht bij Wijk, Doorn, Leersum is NIET te doen. Ik hoor het graag als jullie gaan rijden want dan gaan we mee!
ik liep altijd gewoon thuis mijn 3,5cc wedstrijd motoren in...niemand klaagde 8)
nou ja, mijn achterburen dachten dat bij hun buren (niet ik dus) het alarm afging :P

maar nooit geblaat van een flik gehad...nou doe ik het wel op eigen terrein, maar toch...

Lord Odin zei:
Rijd jij ook wel eens ergens in Leersum of Doorn? (Doornse gat?)
nope, ik rij het Nederlands kampioenschap 1:8 Circuit.
dus ergens in de buurt rijden zit er nie echt in voor mij...tot dat de Raco open gaat voor brandstof :?

Het moet ook gewoon mogen... Als je niet over de ...db zit(weet nietpcies hoeveel..)

Back