wil een heli kopen maar welke is goed?

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door jeppe, 24 jan 2007.

  1. jeppe

    jeppe Guest

    hallo,
    ik ben hard op zoek naar goeie helikopter die het best buiten kan vliegen.
    ik zoek dan ook geen heli met 2 rotoren boven elkaar een lama dus.( die dus niet).
    Ik heb een Budget van ongeveer 170 euro maar dan moet de btw er al wel bij opgeteld zijn!
    De lenget en en al dat gedoe maakt mij niks uit maar hij moet er wel mooi uit zien en dan ook iniedergeval een kwartier kunnen vliegen.
    Ook moet snel zijn(redelijk) maar het zou ook wel een beetje mee gestunt moet kunnen worden.
    hij moet geheel compleet zijn en met een 4-kanaals zender en of meer.
    Ik dat iemand mij hiermee kan helpen.
    Alvast bedankt!
     
  2. nosmo

    nosmo Guest

    Tja, volgens mij kom je uit op walkera producten, die maken heli's voor weinig, kijk eens op www.rcvliegshop.nl

    Maar ik denk dat het vrij moeilijk gaat worden om voor 170 euro een heli te kopen die snel is, waarmee je ook kan "stunten" en die 15 min kan vliegen....
     
  3. jeppe

    jeppe Guest

    stunten hoe niet zeer en super snel yhoeft ook weer niet mara hij moet wel een beetje vaart hebben en bij walkera heb ik een heli gezien die dat allemala kan maar ja. ik weet natuurlijk of dat een goeie is want er staat ook bij dat het een indoor is dus???
     
  4. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    als ik jou was zou ik een df04 kopen voor onder de 100 euro kompleet, valt genoeg mee te "stunten" hahaha, en kijk dan eens of je verder wil, hiermee kun je alleen buiten met windstil weer,.... met wind zul je een grotere moeten nemen en daar komt veeel meer bij kijken dan 170 euro,....
     
  5. narfer007

    narfer007

    Lid geworden:
    31 jan 2005
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Zoetermeer
    Wat ik me af vraag is hoeveel ervaring Jeppe heeft met Heli vliegen?

    Ik denk persoonlijk niet meer dan een piccoz. Maar kan het ook verkeerd hebben

    Maar goed voor 170 kom je in aanmerking voor een Esky honney Bee CP2 (150 euro bij Rc-technics.)


    [​IMG]
    Hier kan je al meer mee dan een Df04 FP heli. denk dat loop wel zou kunnen. (probeer dat maar niet met een FP)
    En is stabieler voor buiten door het hogere toerental.
    Echter door dit toerental is hij ook crash gevoeliger.
    dus of het 1 of het ander.

    Of je hem mooi vind weet ik niet :wink: en snelheid dat ligt aan jezelf. als jij niet tegen stuurt blijft een heli versnellen.
    Maar als je moet leren hoveren gaat dat al snel genoeg
     
  6. jeppe

    jeppe Guest

    Ik ben volgens mij al redelijk rvaren ja ik heb ook al eens met een piccoz gevlogen maar dat zijn gewoon rot dingen.
    Ik heb mezelf als eerste aangeleerd stabiel te blijven in de lucht en dat lukt er goed maar ik koop er toch nog voor alle zekerheid een trainingskruis bij.
    wel zo veilig
     
  7. Aaalie

    Aaalie Guest

    :offtopic: PiccoZ is een supertoestelletje :D .

    :eek:ntopic:
    Hey Jeppe,

    Waarmee heb je leren hangen? En als je al kan hangen e.d. vind ik persoonlijk een trainingskruis afbreuk doen aan de vliegeigenschappen van een heli en heeft dan ook beslist géén functie.
    Zolang het nog geen 3D word, zou ik gaan voor een HM 04 (€ 92,- kompleet met akku en lader)!

    Succes, greetz van Aldert
     
  8. jeppe

    jeppe Guest

    De buurman van mijn opa heeft een lama heb ik mee leren vliegen en ik had alzoiets gezien maar ja er zit een lipo accu bij is het dan verstandig om er meerdere bij te kopen want met een lipo accu vlieg ja ca. een kwartier!
     
  9. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    een coaxiale heli is natuurlijk wel anders he, dat is meer om t gevoel te krijgen,...en die 170 euro is dat incl of excl onderdelen om te bestellen na een crash...

    en een piccoz is voor zijn klasse werelds!
     
  10. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    :lol: ik zou voor een df 22e gaan met een 1800mah 10 c 3s lipo, kom je in totaal op 169 euro uit ( bij www.rchobby-online.nl ) Ben je wel even zoet mee! Ik heb hem zelf ook, vliegt goed, ook makkelijk te vliegen, alleen totaal niet windbestendig zoals alle micro heli's ! Ik heb gewoon van 2 carbon staven een kruis gemaakt, maar dat heb ik er nu na een week al afgehaald. Veels te lelijk en het vliegen is zo makkelijk als het lijkt.
     
  11. jeppe

    jeppe Guest

    ach walkera zijn wel goede heli's ik vindt picco z gewoon irritant want ze draaien de hele tijd om hun eigen as.
    en ja ik heb nu ik denk het hele forum wel gelezen dus ik weet wel wat ik moet doen en zou het echt niet goed gaan. Ik bestel er voor de zekerheid toch een traingskruis bij.
    Altijd handig en ik had ergens een walkera gevonden ik geloof www.rcvliegshop.nl stond een mooie walkere 94 euries en zit de btw er al bij op en 8 verzenden voor max. 10 kilo dus daar komen wel een traininmgs kruis plus zo'n 2 ä 3 extra lipo accu's bij denk ik!
     
  12. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Bij de winkel uit mijn verige post is de df04 nog goedkoper!! :idea: :lol:
     
  13. jeppe

    jeppe Guest

    Ik vind ook een zeer mooie heli maar er is een ding wat ik niet helemaal geloof kan die noum echt 300 meter omhoog?
     
  14. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Hij kan zo hoog als de zender bereik heeft, en ook zo ver, maar het zicht beperkt de hoogte tot een meter of 30-50 dan wordt het vervelend vliegen! Je kunt eigenlijk dus zo hoog als je zelf durft/kan.
     
  15. jeppe

    jeppe Guest

    nou ik ga dus egggt niet hoger dan 20 meter!
     
  16. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    nou succes! en mijn piccooz vliegt mooi door de kamer heen hoor, niks geen gedraai om eigen as, maar goed veel succes met je heli en houd ons op de hoogte van je stuntvluchten! :D
     
  17. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Er zitten niet voor niets trim knopjes op je piccoz :lol:
     
  18. jeppe

    jeppe Guest

    heeft er wel eens ieman dhoger gevlogen dan 20 mtr. en wat heeft met de pf04 als eens gestunt en hoe ging of mischien heb jij nog een beter model reageer dan.
     
  19. Aaalie

    Aaalie Guest

    :? T-rex 600 doet het wel goed :?:
     
  20. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    probeer eerst nou maar eens te hoveren met een micro van dat stunten komt waarschijnlijk eerst nog niks.... heb zelf net mn df04 ook weer kapot gevlogen, nu weer onderdelen bestellen voor dat k weer normaal kan vliegen, dat is al stunten opzich!
     

Deel Deze Pagina