Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Theo Coenen zei:Dit is natuurlijk ook iets waar de KNVvL zich eens in kan gaan verdiepen, en naar de overheid toe moet aandringen dat dit niet mag gebeuren.
Ik vind dit heel vervelend om dit hier zo even te moeten lezen. Ik heb geen probleem met wildvliegers dat is je eigen keuze en risico, maar bewaar dan a.u.b. voldoende afstand tot een modelvliegveld zoals Freakazoid (Overigens Sven, hoop ik wel dat je 7km bij ons vandaan vliegt en geen 2)Freakazoid: Heheh, Essen is op vliegafstand van Roosendaal, dus mij best hoor. Wat is je reden van wildvliegen eigenlijk? De grondpiloten zitten op nog geen 2km van je huis, volgens mij kun je ze zelfs nog horen vliegen op zondag.
Airbus: yeep, dat zal ik je vertellen maar niet hier.
Onze club heeft door de ligging dicht bij de grens veel leden uit België. Kom gerust eens langs, vliegen in clubverband is gezelliger dan in je eentje in een weiland te staan. En wij hebben geen ledenstop (dat is balen voor je Danny4you).Ik? uitteraard. Ongeveer 7km zit ik dr vandaan (andere kant van roosendaal). Ik heb eerst een kaart van in en om roosendaal opgezocht, toen cirkels afgetekend van 2km om de clubs in de buurt. En die zit in mijn handschoenen kastje
Bewijzen? Shockeren!wiebe zei:Freakazoid
ik ben zo,n beetje de snotneus van de club hier in veendam
[wel de oudere 33]
maar het kost wel wat tijd en goede wil om er echt tussen te komen .
en voorzichtig met voorstellen tot verbeteringen aan kisten e.d.
je moet je wel eerst bewijzen .
voor de rest is het super gezellie
groetenwiebe
ps vlieg ook nog wel eens wat wild hier en daar ook gezellig