wil iedereen even stemmen?

iedereen hartelijk bedankt!!! vergeet niet om andere mensen er ook op te wijzen en ook nog even via de pc van een vriend, ouder, oom... iedereen te stemmen.:p

ik heb me autos onder een enorme laag stof staan en gaat ook nooit meer rijden maar vind wel dat jullie ergens terecht moeten kunnen heb gestemd op 2 emails
hoop voor jullie dat het wat uithaald en voorral dat jullie daar een langere periode kunnen blijven
kom vaak langs die omgeving kome wel een keer kijken wie weet wat ik mijzelf weer aan ga doen :P

grtz lip

ik heb me autos onder een enorme laag stof staan en gaat ook nooit meer rijden maar vind wel dat jullie ergens terecht moeten kunnen heb gestemd op 2 emails
hoop voor jullie dat het wat uithaald en voorral dat jullie daar een langere periode kunnen blijven
kom vaak langs die omgeving kome wel een keer kijken wie weet wat ik mijzelf weer aan ga doen :P

grtz lip

pas op he want je hebt zo het virus weer te pakken:lol:

We hopen ook dat we hier terecht kunnen want hier kunnen we echt groots aan het werk we kunnen helemaal van het begin beginnen en dat heeft een groot voordeel. maar de gemeente Leiden is niet zo snel maar dat zijn we gewend.

jeetje............. wij zijn er ook al weken mee bezig in deventer en hebben nog maar 26.
en dan komen jullie aan met 44 stemmen!

bij de 10 stemmen is het idee naar de gemeente gestuurd, maar zoals je daar op de site kunt lezen is meer steun altijd beter!!!
dus als we voor het weekend 50 stemmen hebben vind ik dat een mooi aantal. voor de volgende week natuurlijk 60:p

Back