Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie neemt de leiding? Waar kan ik mij aanmelden voor een what app groep? Ik speel wel taxi voor een aantal jongens uit Gelderland.....
Vlieg zelf blackout mini h
Niemand hoeft toch de leiding te nemen?
Kwestie van een geschikte vlieglocatie in Twente te hebben en een schappelijke vliegdag met droog en niet al te veel wind erbij.
Dan lekker hier posten in dit Topic en kieken wat er aan piloten komt.
Vr gr E
Hallo allemaal.
Is het wellicht mogelijk dat indien jullie gaan vliegen tijdens een meeting in Twente dat dan ook open en zichtbaar hier in dit Topic kenbaar wordt gemaakt?
Op die manier is een groepswhatsapp geen vereiste namelijk!!
Vr gr E
Dan hebben we bof!!!
Schijnt een heel mooi paasweekend aan te komen.
Vrijdag wordt nog iets knake met nawee buien, maar na vrijdag droog en zonnig weer voorspelt dat ook nog eens aan blijft houden na de pasen.
Kiek....dat biedt vliegkansen!!
Mijn planning is om morgen te gaan vliegen rond een uur of 12/1 .
Zoek momenteel alleen nog een locatie om met meerdere mensen met verschillende soorten multi's te vliegen.
Mocht iemand een geschikte locatie weten in de regio Twente laat het dan maar even weten.
Namens Jerrybboy zeg ik hier dat we toestemming hebben gekregen om te vliegen op recreatiepark het lage veld te Wierden. We kunnen vliegen op het recreatiepark en een naastgelegen veld. We zullen beginnen om 13.00 uur.