Wildwheels - Bladerunner knockoff.

Hoi allemaal,

Ik wilde voor de lol eens n CoAxiaal helitje kopen, om gewoon eens n beetje mee te klooien int werk hok als de machines bezig zijn. :wink:

Dit is de Wild Wheels van RC-Expert.

all.JPG

Het is een chinese clone van de amerikaanse Bladerunner, maar n clone hoeft niet altijd rommel te zijn. Ik verwacht niet veel van dit ding, maar is er lol aan te beleven, of is dit ding 100% waardeloos?

Hier (12mb.) is in ieder geval n filmpje van de orginele. Als die clone et zogoed doet als de orginele, is et wel n aardige koop denk ik.

Oeps, sorry, de info link is schijnbaar perongeluk verloren gegaan bij et in elkaar knutselen van mijn postje. :P Et staat er weer bij.

Tsja, die bladerunner al es van de binnenkant gezien? :P Die dingen stellen echt geen ruk voor. Gewoon 2 kleine motoren met proportionele controllers, en 1 HEEL klein motortje met n simpele switch controle. Van binnen is et gewoon een raampje van plastic waar alles in hangt. Dat bolle kapje zit er alleen maar op om et nog ergens op te laten lijken.

Dus ergens zie ik t wel kunnen voor die 45 dollar.

Ik verwacht er trouwens geen stunts van, gewoon simpel beetje rond drijven voor n minuut of 4 a 5.

Back