wind spirit is een supper goed vliegtuig voor weinig geld

• Topicstarter Topicstarter sjaakie
  • Startdatum Startdatum
melly zei:
Ik had een echte windspirit ;)
Plaatje is ook eender als wat ik had.
Je hebt een hoop vliegtuig voor dat geld (omvang) maar mijn keuze zal het niet zijn.
Maar ach...ieder zijn meug.
En ik moet wel eerlijk zeggen dat 80,- of 250,- (easystar) wel een groot verschil is.

Ja maar voor die 250,- heb je wel een betere zender.
En ben je meer bezig met de beginselen te leren, voor het vliegen dan met de (windspirit) :wink:
Dus veel meer uitdaging
Want met die windspirit kan waarschijnlijk iedereen vliegen, en met de easystar niet :lol: :cry:

Ennnnnné nog ff wat anders, ik blijf voor de tennisballen gaan :wink:

kijk het probleem is dat je het niet in een mooie set kunt kopen op internet meestal moet je de afstands bediening er los bij kopen enz en daar weet ik weinig tot niks van

Ik moet zeggen dat ik mijn cessna 182 gekocht heb, met een 4 Kanaals zender erbij.
En dit heb ik gewoon in de winkel gekocht, voor 149 euro incl. vliegtuig, servo´s ontvanger batterij en de zender uiteraad

Heel veel mensen vinden dit niks, en willen meteen minimaal een Graupner mx-12, (wel een helé goede zender hoor) maar ik moet zeggen dat ik voorlopig leuk kan vliegen met een 4 kanaals zender, straks heb ik 2 vliegtuigjes, en die kan ik prima besturen met mijn zender :wink:

Het enige nadeel is, dat ik wel steeds alles moet afstellen als ik weer met een ander vliegtuig ga vliegen, maar dat is alleen maar goed als je een beginner bent.........anders word ik veel te lui :wink:

Dus het kan wel simpel en goed....voor een beginner

ik durf het zekker maar het probleem is dat je bij een zelf bouw alles los moet kopen de servo`s moter zender ontvanger enz en daar weet ik nog niet goed van wat ik samen kan combineren voor weinig geld

Met deze toestellen kun je "de hobby proeven" je hebt er vaak ook nog veel plezier aan :) de elektronika is bagger maar het werkt.

Gewoon lekker er mee blijven oefenen dan kun je later altijd nog iets beters kopen. of niet :?

Back