Winkel Rc Point tijdelijk dicht, Webshop blijft voorlopig open/online

De webshop is weer open!!!!

Zoals op de site iz te lezen is dd operatie uitgesteld tot oktober.

Ik zeg profiteer ervan zolang het kan.

Heb gelijk maar m'n servonaut 12v motor besteld. Want die is verder in nl niet te krijgen. Binnenkort nog een beier erbij heb ik de winter weer vol

Mussen vallen dood van het dak af, en er wordt alweer aan de winter gedacht :rofl:

Ik hoop alleen dat hij weer open is omdat het qua gezondheid kan, niet omdat hij open moet vanwege financiele redenen.

Mussen vallen dood van het dak af, en er wordt alweer aan de winter gedacht :rofl:

Ik hoop alleen dat hij weer open is omdat het qua gezondheid kan, niet omdat hij open moet vanwege financiele redenen.

Hallo Mark,

Chris hoeft niet van zijn zaak te leven, hij doet het erbij als hobby.

Het gaat iets beter met Chris, maar het is heel broos.
Hopelijk krijgt hij nu geen terugslag en kan hij straks na de operatie in oktober 2020 weer redelijk goed functioneren.
Ik gun Chris dit van Harte, want het is een prima kerel, heeft kennis van zaken, die goede adviezen geeft en altijd bereid is om iemand te helpen.

Chris :
Beterschap en sterkte de komend tijd.

Ik denk ff iets vooruit. Tegen het eind van het jaar moet ik een beier, volgens de info die we nu weten word hij in die tijd ook geopereerd. Zat nu ook al ff te wachten tot ik kon bestellen.

Volgende demo eindelijk veel spul klaar om te rijden. Schiet nu lekker op.

Update :

De kogel is door de kerk.
11 september wordt ik opgenomen in st Maartenskliniek voor een zware rug operatie. Daarna is het minimaal 3 maanden revalideren. Dit houdt in dat de winkel en webshop gesloten wordt op 8 september. [emoji3525] Gezien dit feit wil ik vanaf heden de zaterdag open zijn zonder afspraken te maken. Wel geldt de restrictie 1 persoon in de winkel. De andere mogen op ons terras zitten.

Hallo allemaal,

Het gaat gelukkig goed met Chris Ooms
Hij heeft nog wel een lange weg te gaan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Citaat van Chris :

Gelukkig is de rugoperatie goed gelukt.
Dag erna al 20+40 stapjes gezet.
Ook de pijn in de benen en voeten is verdwenen en voel ik niet meer.
Na 3 dagen was ik alweer thuis, omdat ik bij Fisio al kon traplopen
en geen moeite had met recht lopen.
Draaien, omkijken en tillen is nog funest.
Nu nog +/- 3 maanden rustig revalideren, iedere keer beetje meer.
En hopelijk gaat alles goed zonder dat de pijn terugkomt ?!

Dus houd ik de RC-Point winkel in Beugen tot nadere datum gesloten.
En ook de webshop gaat in catalogusstand!
Kijken mag, maar kopen gaat niet.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste Chris, goede berichten. Veel sterkte en succes met het herstel.
Fijn maar ook dapper dat je deze persoonlijke informatie met ons deelt.
Van de winter pak ik mijn rc-vrachtwagens weer op, dan is het te koud voor mijn vingers (worden gevoelloos) om te vliegen. Dan duik ik zeker je webshop weer in.
Hopelijk ervaar je de steun vanuit dit forum als een steuntje in de rug

Hallo Allemaal,

Het gaat gelukkig weer wat beter met Chris :

Tekst op de website van RC-Point

Op 7 dec zal 3D scan en het gesprek met chirug zal uitwijzen wat vervolg is voor revalidatie.
Het gaat redelijk goed, maar ben wel spiermassa en wat puf kwijt.
Dus het gaat wel wat moeizamer allemaal.

Momenteel zal de winkel dus alleen op zaterdagen open zijn.
Houd rekening met maximaal 1 klant in de winkel wegens 1,5m maatregel.

Goed om te lezen dat de winkel weer op zaterdag open is.

Inmiddels zijn we 2 jaar verder en heb ik in juni de laatste controle gehad.
De 3D scan gaf goede plaatjes dat alle wervels met de titanium bruggen en schroeven al goed ingekapseld waren.
Volgens de chirurg kon ik nu weer alles als vanouds doen en hoefde niet meer op controle.
Na deze 3 pijnlijke jaren kon ik dus wat nagelaten werk oppakken. Was ook wel nodig:thumbsup:
Dus winkel en webshop weer dicht maar nu voor een werkvakantie van 2 maanden:hammer:
Veel onafgemaakt werk in de wei, tuin, zwembad en aanbouw is zo goed als klaar en kunnen we weer genieten.

1 september beginnen we weer!:banana:met kleine modelbouw!
TOT ZIENS:)

Van siertuin met tuinhuisje en vijver naar heel wat anders.

P1070237k.jpg
P1080177.JPG
P1080462.JPG
P1080465.JPG
P1080466.JPG
P1080468.JPG

Bijlagen

• clear.png
    clear.png
    137 bytes · Weergaven: 94
Back