Winter clinic 2017 op Terlet!

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door specialpainter.nl, 29 nov 2017.

  1. patrickw

    patrickw

    Lid geworden:
    5 feb 2016
    Berichten:
    139
    Locatie:
    Deventer
    Was een super ochtend en middag !!!

    Heren bedankt daar voor !
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    #topdag!!!!!!!
     
    heino en jorn vinden dit leuk.
  2. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Bedankt voor de leuke foto's Patrick!

    Iedereen bedankt voor jullie komst, het was alweer een succes!
    Eerlijk is eerlijk, we hadden dan ook het perfecte weer om lekker te vliegen, wat een geluk.

    Jaap en ik hadden niet kunnen bedenken dat de clinics zo'n succes zouden worden, al helemaal niet tijdens dit jaargetijde....Blijkbaar doen we het goed, 1 vd belangrijkste doelstellingen was om mensen op de clinics te krijgen die we nog nooit hebben gezien. De ene clinic wat meer nieuwe gezichten dan op de andere, maar over het algemeen altijd wel een paar. Vandaag waren het echter vooral nieuwe gezichten, iets wat ons zeer verheugd. Tourlijk hoeven die niet meteen mee te doen met wedstrijden, ik hoop dat ze minimaal een heel gezellige dag hebben gehad en dat vooral door vertellen, wellicht komt de volgende keer een clublid mee die wel eens een keer een wedstrijdje meedoet.

    Stuk voor stuk sympathieke gasten waarvan ik het vliegniveau al heel behoorlijk vind. Het was ook mede daardoor dat er redelijk veel informatie op hen afgevuurd kon worden. Leukst om te zien is de vooruitgang in de kleine dingen, al na een paar aanwijzingen en een paar keer oefenen. vooral met de werptechniek konden we dat mooi zien. Ook een groot compliment aan de deelnemers, het is toch wat om alles maar te absorberen, begrijpen en dan gelijk met de billen bloot voor de groep laten zien. ze deden het stuk voor stuk, de feedback die ik en Jaap vervolgens gaven werd door de groep als geheel aangehoord en in de oren geknopen. Enthousiasme alom, ik bedoel als iemand met het openbaar vervoer in arnhem weet aan te komen, daar een ov-fiets te pakken, naar Terlet toe te fietsen en de gehele dag met glimlach geniet......bedankt allemaal, het was geweldig om weer te doen!

    Een 2 clinic gaat er zeker komen, ik ben er alleen nog niet uit wanneer precies. wellicht op vrij korte termijn, maar van het voorjaar is wellicht ook een idee....Ik zal uiteraard een nieuw draadje aanmaken voor die clinic!

    Oja, post vooral je foto's, verhalen, vragen en grappen over vandaag, altijd leuk;)

    Ik geloof dat Jorn nog een leuk filmpje heeft van een nieuwe taak die we niet gaan invoeren.....;) task 'm' , PHC, pointy hat challenge.

    Nog even een extra bedankje voor Etienne voor het regelen van de lokatie met bijbehorende toestemming, Jaap en Jorn voor de ondersteuning tijdens de clinic en Sander, de uitbater van het restaurant voor de fijne lunch.soep, kippenbout, heerlijke hamburger en broodje kroket toe...smaakte mij meer dan goed;)

    Het was een mooie dag, bedankt daarvoor!

    f3k forever.
     
    heino, dwarswind, Vink en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Vink

    Vink

    Lid geworden:
    10 dec 2017
    Berichten:
    173
    Locatie:
    Utrecht
    Bedankt Vincent, Jaap en iedereen voor de gezelligheid, advies en dat ik wat kunst bij jullie heb mogen afkijken. Ik vlieg meestal alleen en het is ontzettend waardevol en ook leuk om ervaringen uit te wisselen of zelfs alleen al zoveel DLGs rond te zien vliegen. Deze dag heeft me aangemoedigd om volgend jaar toch eens wat wedstrijden bij te gaan wonen en om misschien wat meer vaart te maken met de stap naar 1.5m.

    Ik was die zot met ovfiets en geweerkoffer waar een Strike 2 1m DLG uitkwam :D Ik zal binnenkort een nieuw draadje starten over mijn Strike 2, mijn Strike 3 die in aanbouw is en over de case om dit topic niet te vervuilen.

     
    heino en specialpainter.nl vinden dit leuk.
  4. tunderman

    tunderman

    Lid geworden:
    21 okt 2007
    Berichten:
    111
    Locatie:
    Gemert NB
    Organisatie bedankt voor de mooie, gezellige en vooral leerzame dag.
    De gegeven tips en uitleg waren zeer zinvol, en meteen bruikbaar.
    Ook het mooie weer hebben jullie goed geregeld. :koud:
     
    heino en specialpainter.nl vinden dit leuk.
  5. heino

    heino

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    306
    Locatie:
    Venray
    Nou ik zal er kort over zijn.

    Interessant/ leerzaam/ motiverend/ inspirerend / gezellig maar vooral LEUK!!!!:thumbsup:

    Grtz,
    Heino
     
    tunderman en specialpainter.nl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina