(Winter) plannen?

Dat ziet er mooi uit Paul:thumbsup:

Ben benieuwd hoe de kist vliegt, ga je wachten met de maiden tot Marknesse of houdt je zoon dat niet vol;)

Terence

Dank je Terence :-).

De maiden krijgt hij eerder, ik wil geen flauwekul in Marknesse. Je weet maar nooit.
Ik gooi hem hier van onze eigen bult af en Jaap mag erbij zijn...
We houden jullie wel op de hoogte als het gebeurt is :-).

Groeten,

Paul.

Wouw Paul! Das iemand die z'n winterplannen daadwerkelijk af maakt! Een mooie vintage kist in ere hersteld! Nogmaals hulde! Ik hoop daadwerkelijk dat ik vrij ben als jullie gaan maidenen! Ik scheur gelijk jullie kant op :)

ha die paul

wat is die moooooi geworden ,en het folie zit er natuurlijk ook weer erg mooi en strak op :p

nu hopen dat hij mooi vliegt .

gr paulus

Ik ken het gevoel, het is altijd leuk om een oude zwever nieuw leven in te blazen. Suces met de re-maiden.

Heren bedankt!
Erg leuk om jullie enthousiaste reacties te lezen, geeft je toch een zekere waardering na al die uren die erin gaan zitten. En dat waren er heel wat met deze kist. Als je hem voor een ander bouwt (mijn zoon) dan lijkt het of je nog net iets secuurder werkt dan normaal ;-).

Jaap, ik ga je bellen voor zijn maiden. Mocht je geen tijd hebben dan wacht ik tot je wel tijd hebt. Dit is het minste dat ik kan doen als waardering dat je hem aan Nick gaf..

Paulus, zoals je weet is vleugeltjes bespannen helemaal mijn ding. Kan ik me met iedere kist op verheugen om te doen. Komt ook omdat je binnen een paar uur echt resultaat ziet, het maakt hem in één keer ''af''.

En Peter... Als jij er ook een hebt dan weet je vast het exacte zwaartepunt ook wel ??

Zo....... en morgen weer verder met mijn Nimbus :-).

Groeten,

Paul.

Hoi Paul,

de gegevens heb ik ook niet bij mijn model, moet zijn maiden ook nog maken bij mij maar op deze link vind je e.e.a. aan info.

Alter Discus von Graupner

Hier dan mijn Discus, heb er ook de opzetmotor bij.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie kist Peter!
Heb je hem zo gekocht of zelf gemaakt?

Dank voor de tip, ik zal dat draadje eens doorspitten..

Groeten,

Paul.

Laatst bewerkt:
Hoi Paul,

nee, deze weinig zelf aan gedaan :oops:. Zo gevonden zoals die is.
Hopelijk volgend jaar eens de lucht in kunnen laten.

Groeten Peter.

...... Das iemand die z'n winterplannen daadwerkelijk af maakt! ....

Pardon???
en m'n nieuwste hersenspinsel is uitvogelen of ik kan leren om hele eenvoudige vleugelkernen zelf te snijden om dan zelf kleine (max +-1,3mtr span) hellingzwevertjes te bouwen. (denk aan PSS achtige semi-semi-schaal of gewoon aparte vormpjes om te kijken of het vliegt)

IMAG0784.jpg

Het schiet al lekker op hoor! ;-)

Met veel dank aan Johan (Plotterwelt) heb ik de Discus stickers kunnen krijgen. Ze lagen vanmiddag in de bus en er maar meteen opgeplakt. Nu is hij echt klaar voor zijn maiden..

GroteFoto-4YJ3HJ4B.jpg

Vanmiddag eerder vrij genomen om weer door te kunnen gaan met de volgende patiënt, mijn Mini Nimbus.
Eindelijk de romp kunnen spuiten en dit keer zonder problemen. De vorige keren kon ik het er net zo weer af schuren door blaren, zakkers en andere flauwekul. Nu met andere verf gespoten en dat ging zonder problemen. De verf was binnen 2 uur helemaal droog en op deze ook maar meteen de stickers geplakt, ik was toch bezig.. ;-).

GroteFoto-FQGQJEUV.jpg

GroteFoto-L4CKUDEK.jpg

GroteFoto-RBQIOHGJ.jpg

GroteFoto-PH8XL7LG.jpg

En zo heb je er binnen een week 2 ontzettend mooie kisten bij :-).
Ik zal dit draadje niet verder vervuilen met mijn bouwperikelen, voor de Nimbus heb ik ook nog een ander draadje lopen..

Goed weekend,

Paul.

twee beauties Paul:D:D:D:D:D

Daar stelen jullie straks de show mee in Marknesse, hou ze heel hé met de maidening.

Terence

Dank, dank. Mooi jullie reacties :-)!

Ik zal ze proberen heel te houden. Zal wel met knikkende knietjes gaan want ik moet Nick's Discus ook maidenen..
Maar heb er wel vertrouwen in.

Groeten,

Paul.

Back