De skies zijn nog onderweg uit Honky kong
dus maar even gefilmt met de key camera

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mn steps slijten!
Van de week nieuwe ski,s gemaakt, heb een oude trainer aangepast en neuswiel verwijderd, waardoor de ski,s wat groter moeten.
Helaas vandaag te veel wind, hoop morgen of vrijdag even te gaan.
![]()
Met vrgr Rido
hey ik heb skie's van depron gemaakt maar hoe kan ik zorgen dat deze in de juiste stand blijven staan tijdens het vliegen? ik heb al gezocht in dit draadje maar kan nergens vinden hoe het moet. ik heb een minimag.
het landingsgesel loopt vrij schuin weg dus daar kan het niet aan vast. mischien aan de body maar dit is natuurlijk niet mooi en ik weet ook niet hoe ik dat zou kunnen doen zonder pinnen in de body te zetten.
Na het werk even snel naar de modelbouwzaak gereden. Ski's hadden ze niet en ik had geen zin om 2 weken te wachten op china. Wat ze wel hadden waren floats voor een Easy/Fun cub. Die heb ik nu onder mijn Taxi Cub geschroefd en ben eens benieuwd wat dat doet morgen.
Denk niet dat ik hem op de sneeuw de bocht om krijg aangezien het staartwiel niets meer doet.
Hoop dat de wind zich een beetje inhoud want verrekte koud aan de knuppels en heb er zin an![]()
en anders gewoon indoor vliege zondag he, haha