Na het werk even snel naar de modelbouwzaak gereden. Ski's hadden ze niet en ik had geen zin om 2 weken te wachten op china. Wat ze wel hadden waren floats voor een Easy/Fun cub. Die heb ik nu onder mijn Taxi Cub geschroefd en ben eens benieuwd wat dat doet morgen.
Denk niet dat ik hem op de sneeuw de bocht om krijg aangezien het staartwiel niets meer doet.
Hoop dat de wind zich een beetje inhoud want verrekte koud aan de knuppels en heb er zin an![]()
vingerloze handschoenen maken of kopen bij de wibra, lidl voor ongeveer 2 euro, moet je wel snel bij zijn want toen ik ze vorig jaar kocht waren zo op hoop pleken uitverkocht.
Bij brushless lipo die net gebruikt is beetpakken als extreem aan 3d vliegen ben geweest is beter met handschoenen.
Bij brandstof wil een brandstof motor ook voor voldoen warm te zorgen deze met dikke handschoenen want voornamelijk een branstof motor kan nog zo warm worden dat je handen brand of je handen er iets boven houden ,hangt van het type motor af en hoe de motor gebruikt.
Je model goed afstellen (als dat niet gedaan is) zodat je zonder handschoenen als je knuppels van zender loslaat je model netjes een rechte lijn doorgaat dan kun je vingers even hen en weer bewegen dit om de doorbloeding te stimuleren en dan krijg niet zón last of van tintelende vingers/ handen.
Nog een tip zorg dat je figuren(niet voor precisie figuren) / rondjes van de wind af vliegt zodat jij dus met de rug naar de wind staat krijg je ook minder last van de kou aan je handen.