Winterchallenge Brecht

flyer2010-2011.jpg

Laatst bewerkt:
ik woon er 5 minuten vandaan en ik wist niet eens van het bestaan van dit parcours af.

Ik kom zeker eens kijken, jammer dat ik alleen 1/8 buggy nitro heb.

Over de touring super stock.

Je moet motor 10.5 van LRP of SP hebben.
Ik heb de 10.5 motor van SP maar niet de V3 maar een vorig model.
Maakt dit uit ?

In principe houden we het BK reglement aan, maar we gaan daar niet moeilijk over doen, 't moet een partij plezier blijven waaraan iedereen aan kan meedoen en tis zeker niet de bedoeling om mensen op kosten te jagen.
Als we zien dat je toch sneller gaat dan de andere 10.5ven, dan kan je nog altijd in de modified meedoen.

MJ

ik woon er 5 minuten vandaan en ik wist niet eens van het bestaan van dit parcours af.

Ik kom zeker eens kijken, jammer dat ik alleen 1/8 buggy nitro heb.

Nochtans is er een topic waar wekelijks over ons circuit gepost word.
nieuw-indoor-circuit-het-antwerpse

Vorige zondag ben ik op een race in Charleroi twee 1/8ste buggy piloten uit Leuven tegengekomen die een electro 1/10de touring hebben aangeschaft om de winterperiode door te komen, zei zakken ook eens af tot in Brecht.

MJ

Laatst bewerkt door een moderator:
tja, de buggy is om wat te spelen, vliegen is meer mijn ding, maar ik vermoed dat je bij ons op de vliegclub in Brecht ook nog niet langs geweest bent ?

Ik ben er gisteren na lange tijd nog eens gaan rijden en het was SUPER.
Veel close racing gezien/gedaan toffe sfeer en een plezant baantje.
Ze hebben dat goed voormekaar in Brecht!

PQ

Persoonlijke transponders kunnen gebruikt worden, tijdens de wedstrijd zijn handout mogelijk, tijdens trainingen is telling aanwezig maar zonder handouts.

MJ

Hier ff de podia's van onze course de zondag.

Junioren (AKA de klein manne)
DSCF1440.jpg

Silver can
DSCF1442.jpg

Stock (17.5)
DSCF1443.jpg

Superstock (10.5)
DSCF1445.jpg

EFRA (echte vente! en Marc)
DSCF1447.jpg

En zelfs de goei doen is een crashke, ma dan doen ze het wel te goei ineens!
DSCF1412.jpg

Op zondag 13/02 word onze tweede EZracing winterchallenge gereden, meer info vind je op de flyer op de eerste pagina.
Een 17.5 klasse komt er zeker bij en ook eventueel een mini klasse bij genoeg deelnemers anders voegen we deze bij de silver cans.

MJ

Back