Winterlol en winterschade

Naast de sneeuwkettingen, spikes in de banden zijn er vast meer leuke dingen beleefd in de sneeuw. Het bleek zonder kettingen en spikes toch leuk in de sneeuw. Ik kwam er niet aantoe om hiermee te knutselen en rijden kan gelukkig ook zonder leuk zijn.

De buggy had ik voor de gelegenheid de Sporttraxx Talon banden opgezet. Geweldig hoeveel grip je hiermee hebt in de sneeuw. De sneeuw spoot alle kanten op en voor je het door had zat je weer op de harde grond. (filmpje op xWNDKUATFzk[/media] - Himoto Truggy in snow.m4v')
Helaas bleek de Castle Creations motor niet watervast :mad: . De Mamba Max wel :rolleyes: . Garantie zal er wel niet inzitten, motor is alweer in bestelling. Komende tijd niet op de achterwielen rijden en hoge sprongen maken :( .

Ik had ook nog een stel banden met een grof blok profiel deze zijn op de truck gegaan. Gaaf zoals je daarmee door de sneeuw komt. Het lukte zelfs om door dooiende sneeuw te gaan zonder vast te komen :D . Het was geweldig om met een vaart op de trap af te gaan en te kijken hoever ie omhoog kwam.

Of van boven naar beneden springen en zien of er voldoende snelheid overbleef om door te kunnen rijden nadat ie in de sneeuw dook. Gelukkig bleef het LRP setje wel werken :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook geprobeerd met mijn slash door de sneeuw te komen, maar na 5 meter gereden te hebben (heeft hij 20sec over gedaan) heb ik hem maar snel naar binnen gehaald, 3 kilo sneeuw eruit gehaald en als een gek alle elektronica los getrokken.
Natuurlijk wel uit voorzorg accu, regelaar en ontvanger afgeschermd met plastic bakjes en zakjes :p

Geen succes.
Heb er ook foto's van gemaakt, maar die staan volgensmij bij mijn pa op de pc.
Even kijken of ik ze kan vinden straks ;)

Is die motor anders dan de standaard motor die bij de erbe geleverd wordt?
Volgens dit filmpje zou de motor namelijk zonder problemen in water moeten werken (even naar 7:30 spoelen):

Laatst bewerkt door een moderator:
Back