wintermeeting terlet

2e clinic dlg afstellen

Hallo heren modelvliegers,

Wederom is Jeroen Kole zo vriendelijk geweest om ons tijdens de wintermeeting gelegenheid te geven om een clinic te geven.

Exacte datum en tijd zal door Jeroen in DIT draadje bekend gemaakt worden.

Ik heb er een apart draadje voor aangemaakt, kan je lezen welke dingen zoal besproken gaan worden.

Vriendelijke groet, Nijmeegse Luchtvaart Club.

Zoals Vincent al vermeldt komt er een 2e meeting op Terlet. Kijken of we het nog een wintermeeting kunnen gaan noemen.

Zaterdag 7 februari, vanaf 10 uur verzamelen voor de thermiekbel.
Uitwijk is zondag 8 februari.

Aankondiging omtrent het doorgaan vind je hier op vrijdag, uiterlijk 20.00 uur.

Voor de clinic graag melden bij Vincent.

Iemand die op de route Brussel - terlet woont en gaat? Kan eventueel met mij meerijden, mits de baas vindt dat ik mag :) , en externe redenen helpen.

Guido

Laatst bewerkt door een moderator:
kofferbakverkoop

Ik heb van alles te koop.... Dlg, rompen, staartstukken. Ik plaats wat foto's hier. Mocht je interesse hebben stuur mij dan een pb'tje. Dan weet ik wat ik zaterdag in moet laden.

Als iemand een LICHTE actuele dlg-vleugel te koop heeft inkl.servo's laat me dat even weten.

tot zaterdag,

etienne
full
full
http://www.modelbouwforum.nl/forums/picture.php?
[IMG]www.modelbouwforum.nl/media/213396/full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er interessant uit.
Een bijschrift per foto zou mij helpen.
Wat is het, welke spanwijdte, servo's, geweicht, .... e.d.
Kun je het aanpassen?

De meeting gaat door.

In de ochtend is het koud. In de loop van de dag komt er een warmtefront door. Daarbij is er kans op wat spatjes. In het noorden is er daardoor kans op ijzel in de ochtend.
Oppassen geblazen dus. Verder is warme kleding geen overbodige luxe.

Het wordt volgens mij goed vliegbaar. Of je de rit met kans op ijzel moet maken is een keus die je zelf moet maken. Kijk morgenvroeg even goed naar het laatste weerbericht.

Verzamelen in de thermiekbel vanaf 9.45

Waar we gaan vliegen op het terrein bekijken we morgenvroeg.

Cu

Back