WinterPostal 2007/2008

Peter en Bart, van harte gefeliciteerd met jullie overwinning!

Wat ik wel jammer vind is dat Jaap en ik de enigen zijn die alle opdrachten gevlogen hebben. Tuurlijk weet ik dat het weer verre van ideaal is geweest deze winter, maar de winterpostal heeft mij wel gestimuleerd om soms toch te gaan vliegen op de mindere dagen.
Ook wel jammer dat 2 man met minder opdrachten toch meer punten hebben verzameld (Frans zelfs met maar 3 opdrachten!) :(.

Winter 2009/2010

Ik had stiekum een hoopje dat er deze winter weer zo'n postal gehouden zou worden..... :puppydogeyes:

lijkt me leuk!
ook weer een leuke motivatie om weer te gaan trainen.. kan ik dat thermiek gevoel ook weer eens beetje gebruiken hopelijk mag dat binnenkort weer :P de kistjes liggen weeer veel te lang stil :(

Kortom:

We gaan een WinterPostal 2009-2010 doen.

De eerste taak zet ik 30 November hier op het forum en zal tegelijkertijd een site openen waar nog eens de taak en de spelregels te lezen zijn.

Het lijkt me een prima idee dat Theo het ook op Home - F3K Nederland zet zodat het voor het nageslacht bewaard blijft en bij een breder publiek bekend kan worden.

Ideeën voor taken mogen altijd gestuurd worden naar mij.
De eerste taak staat al vast. :mrgreen:
Inschrijven hoeft niet, je kan op ieder moment mee gaan doen. Een kwestie van je resultaat tijdig opsturen en dat is op zijn laatst 1 dag na het einde van de bewuste taak.
Ik probeer een schema van 3 weken per taak aan te houden omdat we vrij laat in het seizoen starten.

Loet

Laatst bewerkt:
Back