winterseizoen!

ik ga met de xray een weekend racen in januari(dus met finales enzo)
nu zit alles qua electronica wel goed,
ik moet alleen nog lipo accu's en een lader die zowel nimh als lipo kan laden,
ik moet hardcase saddle pack's 7,4 v en een goede lader die nimh/lipo kan laden,
iemand die advies kan geven?

Neem Zippu hardcase.... kosten 22 Euro in HK en zijn ERG goed

saddlepacks hebben ze niet je kan wel proberen om 2 kleine 2cell packs paralel te solderen of 2 keer 1cell in serie

Ik had verkeerd gelezen.. had je saddle pack wens niet gezien. Sorry, mijn voorstel was inderdaad gewoon standaard hardcase lipo.

wil je toch een saddle pack die iets meer getest is en waar goede bevindingen van zijn dan is de intellect 4200 of 6000 een goed alternatief, volgens degene die ze hebben. Dan weet je iig dat je goede packs hebt. Ze zijn ook niet al te duur als je een beetje rond kijkt. Die van flightmax heb ik persoonlijk nog niets over gehoord maar voor die prijs is het best het proberen waard.

wil je toch een saddle pack die iets meer getest is en waar goede bevindingen van zijn dan is de intellect 4200 of 6000 een goed alternatief, volgens degene die ze hebben. Dan weet je iig dat je goede packs hebt. Ze zijn ook niet al te duur als je een beetje rond kijkt. Die van flightmax heb ik persoonlijk nog niets over gehoord maar voor die prijs is het best het proberen waard.
ja, maar die lader kan ook niet verstuurd worden dus die lader valt ook al af,
ik moet gewoon goede saddle packs:P
zo goedkoop mogelijk:)

Goed + Goedkoop = onmogelijk

Je zal een compromis moeten maken

Als je ze in januari wilt hebben, loop je een risico dat je ze niet op tijd hebt. Reken op 3-6 weken voordat verzendingen uit HK binnen zijn.

Back