winterseizoen!

goed+goedkoop is best mogelijk,
heb net een spektrum dx2 zien staan voor 129 euro nieuw in de winkel
goede zender voor een goedkope prijs,
dus het kan wel zeker

Goede zender :mrgreen: ............echt niet, maar't moet volgens mij allemaal goedkoop bij jou en kwaliteit is nie belangrijk

Goed + Goedkoop = onmogelijk

Je zal een compromis moeten maken

Helemaal mee eens.

Laatst bewerkt:
goed+goedkoop is best mogelijk,
heb net een spektrum dx2 zien staan voor 129 euro nieuw in de winkel
goede zender voor een goedkope prijs,

Goede zender :mrgreen: ............echt niet, maar't moet volgens mij allemaal goedkoop bij jou en kwaliteit is nie belangrijk

Heb je dat zelf ervaren of doe je als of, ben wel benieuwd waarom je "echt niet"de DX2 geen goede zender vindt....prijs/kwaliteit.

Laatst bewerkt:
Als je ze in januari wilt hebben, loop je een risico dat je ze niet op tijd hebt. Reken op 3-6 weken voordat verzendingen uit HK binnen zijn.
Dan heb je nog wel kans dat je blij verast wordt, want bij mij is het altijd 2 weken geweest...

Grts

Heb je dat zelf ervaren of doe je als of, ben wel benieuwd waarom je "echt niet"de DX2 geen goede zender vindt....prijs/kwaliteit.

Ik denk dat het maar net is wat je verwacht van een zender...
Voor dat bedrag zal de DX2 prima voldoen, wil je meer is het ook duurder.

Kwa instellingen en mogelijkheden zal je snel tegen de limiet aanlopen... Goedkoop is in dit soort gevallen vaak duurkoop... De DX2/DX3 zenders hebben de minimale mogelijkheden om je electronica naar behoren te kunnen instellen voor je auto..., kun je beter iets meer geld uitgeven voor een 4 Pk of Sanwa M11, of als optie een gebruikte 3Pk

Kwa instellingen en mogelijkheden zal je snel tegen de limiet aanlopen... Goedkoop is in dit soort gevallen vaak duurkoop... De DX2/DX3 zenders hebben de minimale mogelijkheden om je electronica naar behoren te kunnen instellen voor je auto..., kun je beter iets meer geld uitgeven voor een 4 Pk of Sanwa M11, of als optie een gebruikte 3Pk

en naar welke instellingen refereer jij??

Helemaal mee eens.
ik heb zelf de dx2 ook niks mis mee?
je kan wel de grote jongen uit gaan hangen met duur spul,
maar iemand van 15 heeft niet alleen maar behoefte aan ontzettend duur spul,
en ik wil gewoon de hobby blijven doen met alle mogelijkheden die ik heb,
en ik heb nu ook 3 goedkope accu's gekocht via internet dus het hoeft allemaal niet zo duur,
zeker als je de financiën er niet voor hebt...;)

maar't moet volgens mij allemaal goedkoop bij jou en kwaliteit is nie belangrijk
om ook hier even op terug te komen,
ik kan echt van jou zitten balen,
je kent mij niet eens en dan lekker zitten oordelen?
ik heb liever goedkoop als duur ja, is dat zo gek?
kwaliteit is wel degelijk belangrijk bij mij anders reed ik wel met nikko?
dus zit niet over mij te praten als je mij niet eens kent;)

een echte hollander ;) (vat hem als knipoog op)

kwaliteit is wel belangrijk maar ik denk dat als je niet super serieus rijdt maar alleen voor de fun je niet al die opties nodig hebt, en dat je ook niet de max uit je auto wilt halen door superdure spullen zoals: zenders waarmee je alles in kunt stellen en accu's waarmee je net wat harder kan rijden
meer richting het genoeg is genoeg idee dus

een echte hollander ;) (vat hem als knipoog op)

kwaliteit is wel belangrijk maar ik denk dat als je niet super serieus rijdt maar alleen voor de fun je niet al die opties nodig hebt, en dat je ook niet de max uit je auto wilt halen door superdure spullen zoals: zenders waarmee je alles in kunt stellen en accu's waarmee je net wat harder kan rijden
meer richting het genoeg is genoeg idee dus
ja precies,
en ik neem aan dat ik met die zippy accu's voor niet zo heel veel geld ook goede prestaties heb:)

en als het helemaal niets is dan heb je het tenminste geprobeerd.
en dan kan je ze altijd nog verkopen voor ongeveer dezelfde prijs

Die zippys zijn bij mij niet aan te slepen. Veel mensen stoppen deze in hun 1:10 om met lipo te beginnen
En in deventer rijden er aardig wat met zippy in hun Traxxas.

Gewoon goed spul voor niet al te veel centen.

Back