WK F3C Italie 2011

Training nederlands team

Op 7 augustus hebben twee leden van het Nedelands team een traing gehad te voorbereiding van het WK in Italië.

Een verslagje en foto's zijn te vinden op Dutchf3c:

Het Nederlands Team in door : www.wive-techniek.nl gesponsorde kleding:

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is inderdaad nogal heet hier.

Gisteren even op de vliegsite geweest: ziet er allemaal perfect uit; er is veel aandacht geschonken aan het comfort van de teams. Dat hebben we in het verleden wel eens anders gezien !

Ook even een vluchtje gemaakt in 30+ temp., hij deed het nog achteraf dus motor/regelaar kunnen dat wel aan.

nog even een foto'tje van het Gardameer :
165c.jpg

Tot later,

Rob

weliswaar ben ik nog even in Vicenze maar ik zal er de 22e ook bij zijn. gezien ik er verder nix te doen heb zal ik mijn camere maar in de strijd gooien. Ik hoop dat er ergens een free access point is................

Steven

Als jullie nou de foto's dan naar mij toe mailen dan zet ik ze online, uiteraard een gedeelte op de F3C site dan hebben we toch iets exclusief.

Ik zet dan ook op de buitenlandse fora een link naar onze Nederlandse F3C site ter promotie van DutchF3C.

Is dat wat?

dat is geen probleem john.
Ik heb nu een Vodafone dongel en dat gaat retesnel vergeleken met dat van de camping.

ROAK zei:
Hoi Steven, ik dacht dat jij hier al eerder zou zijn, de 19e of zo ?

Wie weet zijn we er eerder , de kinderen worden hier gek van de muggen. Hoe is het daar met de muggenpopulatie en hun aanvalneigingen?

Steven

het is hier eigenlijk opvallend rustig vwb insecten, wel veel een soort motje/vliegje maar die doen niks, komen wel op licht af dus zijn 's avonds wat irritanter.

Ik zie je wel, ik zit op 236, er gaan er hier net een paar weg dus er is plek.

Rob

Hoi trainingen verlopen prima, het is hier alleen bloedheet, 35 graden +, dat vinden de motoren ECHT niet fijn, na een vlucht zijn die niet meer aan te pakken zo heet. De regelaar is bij mij handwarm dus dat gaat wel.
Er zijn hier 4 trainingsveldjes waar van we er nu 3 hebben gezien, degene waar we vandaag gevlogen hebben is de beste, mooie lange flightline en een zonne scherm over de pitts. Het is dan ook een officieel modelvliegveldje.
We waren vandaag alleen met de Noren dus alle ruimte om te vliegen. we keken uit op wat hellingen en dat is wel apart om de heli daarvoorlangs te vliegen.

De trainingen zelf gaan prima, ik heb bij mij de hover toeren opgeschroefd naar 1650 en bovenin naar 2000, door de warme lucht heb je dat gewoon nodig, in de hover is de heli anders erg soppig. Iedereen vliegt trouwens met zeer hoge toerentallen heb ik gezien. Ronald en Cees gaan ook lekker, al maken we alledrie nog veel fouten. Ronald gaat heel goed, ik denk dat hij wel eens boven Cees kan gaan eindigen.
Verder hebben we al wat van de andere teams gezien en vooral de Aziatische landen schijnen veel met de nieuwe Raptor E90 te vliegen en die doet het erg goed zo te zien. Ik heb nog geen andere 700E F3C gezien maar ik weet dat Roger Mayo (UK) er mee vliegt. gaan we allemaal zien morgen en verder.

Foto's van het traingsveld:
img1136xx.jpg

img1137h.jpg

Morgen meer,

Hier wat linkjes om wat ervaringen van wat tem die meedoen aan het WK. Als het goed gaat komen er ook wat fot;s van ons team mijn kant op en die zal ik dan ook online zetten.

En het eerste bulletin:

http://www.wchf3c2011.it/Article31.html

(onderstaande komt van RR)

Team USA Blog
usheliteam2011

Team UK Blog
Team Blog

Hirobo Fan Blog
HIROBO fan blog

This Blog is from a french pilot representing France at the championship.
World Championship 3 - Arrivée - Arnaud Poyet, Pilote F3C - AP Concept

F3C Norway: Use google translate in English.
Latest albums | www.f3cnorge.info
http://translate.google.no/translat...%2F&sl=no&tl=en

Curtis Youngblood Blog:
AllMYRC.com-A Radio Control Helicopter, Airplane and Car Community - helivig

F3c Japan via Google translate
http://translate.google.ca/translat...c_ouen_main.htm

Back